Who’s your daddy;
09:15 - 22 Οκτωβρίου 2015
Αλήθεια, τι συμβαίνει στους άνδρες (και το πορτοφόλι τους) όταν γίνουν μπαμπάδες; Τι αλλάζει στην καταναλωτική τους συμπεριφορά; Πόσο πολύ κακομαθαίνουν τα παιδιά τους; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα, ήρθαν για πρώτη φορά στο φως μέσα από την πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς που έγινε ποτέ για τους μπαμπάδες στην Κύπρο, με τίτλο «Who’s your daddy», με πρωτοβουλία της διαφημιστικής εταιρείας Partners/Y&R.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη παγκύπρια σε συνεργασία με τη RAI Consultants, παρουσιάστηκαν σε πελάτες, συνεργάτες, κυπριακά media, αλλά και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου, σε μια μοναδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Οκτωβρίου, στην Αγορά του Παλαιού Δημαρχείου, κορυφώνοντας με τον πιο πρωτότυπο τρόπο τους εορτασμούς των 20χρονων της εταιρείας.
Η όλη εκδήλωση ξεχώριζε για την πρωτοτυπία της, η οποία ξεκίνησε με μικρά διαδραστικά θεατρικά δρώμενα κατά μήκος της Αγοράς, που σατίριζαν την καθημερινότητα ενός μπαμπά εν έτει 2015, σε σκηνοθεσία Μάριου Κακκουλλή.
Στη συνέχεια, η Managing Director, Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου, της Partners/Y&R καλωσόρισε τους καλεσμένους, δίνοντας τη σκυτάλη στον Ολύμπιο Τουμάζο (RAI Consultants) και την Άντρεα Χατζηβασιλείου (Client Services Director, Partners/Y&R), οι οποίοι παρέθεσαν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τα ευρήματα της έρευνας.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, "με την έρευνα αγοράς «Who’s your daddy» η διαφημιστική εταιρεία Partners/Y&R απέδειξε για ακόμα μια φορά πώς εδώ και 20 χρόνια καταφέρνει και βρίσκει τον τρόπο να αντιστέκεται στα συνηθισμένα. Η διαρκής άλλωστε αναζήτηση για οτιδήποτε καινοτόμο στον χώρο της διαφήμισης και επικοινωνίας, όσο και η εφαρμογή των διεθνών «trends» δεν είναι απλά μια νόρμα, αλλά μια συνειδητοποιημένη φόρμουλα των Partners που διαμορφώνει το DNA τους, δίνοντας τους ταυτόχρονα το κίνητρο ενός αέναου ‘επαναπροσδιορισμού’ της διαφήμισης".
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα επισκεφθείτε το www.whosyourdaddycyprus.com.