powered by

Η ταυτότητα του σύγχρονου μπαμπά ως καταναλωτή

Who’s your daddy? Την απάντηση στην ερώτηση δίνει παγκύπρια έρευνα της Partners Y&R σε συνεργασία με την RAI Consultants η οποία αναδεικνύει το καταναλωτικό προφίλ του σύγχρονου πατέρα.

Ο πατέρας της νέας γενιάς εμφανίζεται ως καταναλωτής και ενεργό μέλος στο νοικοκυριό ενώ φαίνεται να αλλάζει και να αποκτά "ευάλωτα" σημεία όπως η ανάγκη ικανοποίησης όλων των επιθυμιών των παιδιών του.

Η νέα έρευνα της Partners Y&R, στην οποία συμμετείχαν 600 άνδρες και γυναίκες, συγκεντρώνεται στην αλλαγή που υφίσταται ο άνδρας όταν γίνει πατέρας και πιο συγκεκριμένα στην αλλαγή της καταναλωτική του συμπεριφοράς, δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας, Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου.

«Σε μια δεκαετία ανατράπηκε η πατριαρχική δομή της οικογένειας που επικρατούσε στην Κύπρο για χιλιάδες χρόνια», σημείωσε ο Ολύμπιος Τουμάζος, από την RAI Consultants, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 69% των μπαμπάδων έχει την ευθύνη για την αγορά ηλεκτρικών ειδών και το 63% για την αγορά ειδών περιποίησης κήπου. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως το 43% των μπαμπάδων κάνει τα ψώνια για το νοικοκυριό. Ακόμη το 65% κάνει το πλύσιμο των πιάτων και το 54% αναλαμβάνει το μαγείρεμα.

Ακόμη επισημαίνεται πως το 30% των μπαμπάδων ακολουθεί τη μόδα ενώ περίπου το ίδιο ποσοστό αγοράζει καλλυντικά και είδη περιποίησης προσώπου. Παράλληλα το 67% των μπαμπάδων διατηρεί λογαριασμό στο  facebook και ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυρίως για τα αθλητικά. Το 30% των μπαμπάδων διαβάζει έντυπη εφημερίδα ενώ το 37% διαβάζει online εφημερίδες γεγονός που καταδεικνύει πως χρειάζεται ένας συνδυασμός έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων.

Η Partners Y&R με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας προτείνει στις επιχειρήσεις τη στόχευση της επικοινωνιακής τους πολιτικής στον σούπερ πατέρα της σύγχρονης εποχής, ο οποίος σκέφτεται πιο απλά από τις γυναίκες, προσαρμόζεται πιο εύκολα σε νέες συνθήκες, είναι λιγότερο εξονυχιστικός, ψωνίζει πιο γρήγορα και διαθέτει πιο εύκολα περισσότερα χρήματα για την αγορά ενός νέου προϊόντος.

Δειτε Επισης

Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»