Logicom: Στόχος η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό

Με στόχο την ενίσχυση και ενδυνάμωση της Logicom στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα όπου είναι και το δυνατό σημείο της εταιρείας, νέοι στόχοι έχουν τεθεί και αλλαγές έχουν δρομολογηθεί.

Όπως δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής Διανομής Μιχάλης Παπαηρακλέους,  αυτό που έχει σημασία είναι πόσο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορεί να πάει ένα προϊόν από την εταιρεία διανομής δηλ. τη Logicom στον καταναλωτή ή στην εταιρεία. «Εμείς επενδύουμε στην αλυσίδα, έχοντας ως βάση τη συμφωνία και χτίζουμε τη δομή που χρειάζεται ώστε το προϊόν να φτάνει γρήγορα και αποτελεσματικά στον τελικό του προορισμό».

Ο Διευθυντής περιοχής των χωρών του Κόλπου και της Σαουδικής Αραβίας  Mounir Sarkis σημείωσε ότι σημασία έχει να καταλαβαίνει η εταιρεία αλλά και να αφουγκράζεται τη σκέψη της ανατολίτικης αγοράς.  «Η εμπειρία μάς δίνει ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού», ενώ τόνισε ότι η ανάπτυξη της εταιρείας θα ‘ρθει με τη σωστή υποστήριξη που δίνουμε στους πελάτες μας. «Θα έλεγα ότι η επιτυχής επέκταση είναι  ένας συνδυασμός εμπειρίας και πώς αξιολογείται η αγορά».

Παράλληλα, ο  Διευθυντής των περιοχών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και των χωρών του Κόλπου Peter Irinarchos επεσήμανε ότι  η επαγγελματικότητα και η εμπειρία οδήγησαν τη Logicom στη συνεχή ανάπτυξη και ενδυνάμωσή της «Αυτή η περιοχή αλλάζει ραγδαία. Πρέπει να είσαι και συ έτοιμος και να ψάχνεις νέες συνεργασίες και νέους προμηθευτές και να μην εφησυχάζεσαι». Στην επιτυχία της Logicom συνέβαλε και συμβάλλει η ιδιαίτερη σχέση που διατηρεί η εταιρεία με τους προμηθευτές της. «Μια σχέση η οποία θα έλεγα ότι συνεχώς ενδυναμώνεται και αναβαθμίζεται.Γι’ αυτό και οι προμηθευτές μας είναι σταθεροί σύμμαχοι και υποστηρικτές της στρατηγικής μας».

Προοπτικές
Γεωγραφικά η Logicom καλύπτει την περιοχή της Μέσης Ανατολής, του Αραβικού Κόλπου, της Βόρειας Αφρικής  και της νοτιοανατολικής Ευρώπης με παρουσία σε πολλές χώρες, όπως είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Κουβέιτ, ο Λίβανος, η Ιορδανία, η Ελλάδα και η Κύπρος.

«Η διεισδυτικότητα της τεχνολογίας στις περισσότερες χώρες όπου έχουμε δραστηριότητες είναι ακόμη αρκετά χαμηλή. Χρόνο με χρόνο το μέγεθος της αγοράς της τεχνολογίας στις χώρες της Μέσης Ανατολής  αυξάνεται, και οι προοπτικές είναι μεγάλες. Αυτή η αγορά έχει προοπτικές και τώρα προσπαθούμε να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας στην υποστήριξη, την εγγύηση των προϊόντων, ενώ λειτουργούμε πιλοτικά και τηλεφωνικό κέντρο. Είναι σημαντική η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και να προσφέρεις full life cycle service από την αποθήκη μέχρι την εγκατάσταση», τόνισε ο Εκτελεστικός Διευθυντής Διανομής Μιχάλης Παπαηρακλέους.

Κατέληξε ότι «η ανάπτυξή μας στις αγορές αυτές αναμένεται να προέλθει τόσο από την αύξηση του μεριδίου αγοράς των υφιστάμενων προϊόντων όσο και με την προσθήκη προϊόντων από προμηθευτές, προϊόντα των οποίων διανέμουμε ήδη σε άλλες χώρες».

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης