Partners Y&R: Παρουσίασε έρευνα για τον σύγχρονο μπαμπά-καταναλωτή
21:13 - 20 Οκτωβρίου 2015
Στα πλαίσια των εορτασμών για τα εικοσάχρονα της η Partners Y&R παρουσίασε την Τρίτη 20 Οκτωβρίου την έρευνά της με τίτλο «Who’s your daddy?» όπου ο πατέρας εμφανίζεται ως καταναλωτής και ενεργό μέλος στο νοικοκυριό αποτελώντας έτσι ευκαιρία επαναπροσέγγισης της επικοινωνιακής πολιτικής των επιχειρήσεων.
Η νέα έρευνα της Partners Y&R, στην οποία συμμετείχαν 600 άνδρες και γυναίκες, συγκεντρώνεται στην αλλαγή που υφίσταται ο άνδρας όταν γίνει πατέρας και πιο συγκεκριμένα στην αλλαγή της καταναλωτική του συμπεριφοράς, δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας, Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου.
«Σε μια δεκαετία ανατράπηκε η πατριαρχική δομή της οικογένειας που επικρατούσε στην Κύπρο για χιλιάδες χρόνια», σημείωσε ο Ολύμπιος Τουμάζος, από την RAI Consultants, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 69% των μπαμπάδων έχουν ευθύνη για την αγορά ηλεκτρικών ειδών και το 63% για αγορά ειδών περιποίησης κήπου. Έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως το 43% των μπαμπάδων κάνει τα ψώνια για το νοικοκυριό. Ακόμη το 65% βοηθά στο πλύσιμο των πιάτων και το 54% αναλαμβάνουν το μαγείρεμα.
Σημαντικό καταγράφεται και το αποτέλεσμα πως πλέον το 41% των μπαμπάδων συμμετέχουν στις δραστηριότητες των παιδιών και ξοδεύουν μέχρι και 2,6 ώρες τις καθημερινές από τον ελεύθερό τους χρόνο για να είναι δίπλα τους.
Η Partners Y&R με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας πρότεινε στις επιχειρήσεις την έμφαση της επικοινωνιακής τους πολιτικής στον σούπερ πατέρα της σύγχρονης εποχής, ο οποίος σκέφτεται πιο απλά από τις γυναίκες, προσαρμόζεται πιο εύκολα σε νέες συνθήκες, είναι λιγότερο εξονυχιστικός, ψωνίζει πιο γρήγορα και διαθέτει πιο εύκολα περισσότερα χρήματα για την αγορά ενός νέου προϊόντος.