Powered by

Διεθνής διάκριση για τον όμιλο Aegean και Olympic Air

Με το Fast Travel Green Award βράβευσε την Aegean και την Olympic Air η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (International Air Transport Association- ΙΑΤΑ), αναγνωρίζοντας τις τεχνολογικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επιβατών. Η Aegean είναι η 6η και η Olympic Air η 7η αεροπορική εταιρεία που λαμβάνουν το Green Award του «Fast Travel Program» ανάμεσα σε 79 αεροπορικές εταιρείες μέλη της ΙΑΤΑ στην Ευρώπη.

Τα βραβεία παρέλαβε στις 30 Σεπτεμβρίου ο Πάνος Νικολαΐδης, Διευθυντής Υπηρεσιών Εδάφους της Aegean και της Olympic Air από τον Mike Higgins, European Regional Director of the Airport, Passenger Cargo and Security division της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

Το «Fast Travel Program» της IATA στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, μειώνοντας το χρόνο αναμονής στα αεροδρόμια, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους και στην ακρίβεια των ωραρίων των αεροπορικών εταιρειών. Το «Fast Travel Program» εστιάζει σε έξι τομείς της εμπειρίας ενός επιβάτη στο αεροδρόμιο: self-check-in, αποσκευές ready-to-go, έλεγχο ταξιδιωτικών εγγράφων, επανα-κράτηση πτήσεων, self-boarding, και self service ανεύρεσης αποσκευών.

Η Aegean και η Olympic Air βραβεύτηκαν στην κατηγορία Green του «Fast Travel Program», αποτελώντας τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα που λαμβάνουν τη διάκριση αυτή, καλύπτοντας τα κριτήρια self-check-in, bag recovery (ανεύρεση αποσκευών μέσω self-service kiosks), αποσκευών ready-to-go, για τις σχετικές υπηρεσίες, που προσφέρουν στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Οι επιβάτες της Aegean και της Olympic Air που ταξιδεύουν από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών μπορούν να τυπώνουν μόνοι τους την ετικέτα αποσκευών τους από τα Self Service kiosks της εταιρείας και να παραδώσουν τις αποσκευές τους στο ειδικό σημείο απόθεσης αποσκευών της AEGEAN και της Olympic Air (Self-Tagging Baggage Drop Off). Παράλληλα η Aegean ήδη προγραμματίζει την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Self-Boarding, Home Printed Baggage Tag και Automated Check-in.

Ο Πάνος Νικολαΐδης, Διευθυντής Υπηρεσιών Εδάφους της Aegean της Olympic Air δήλωσε σχετικά: «Η Aegean επιδιώκει και καταφέρνει να παρέχει προηγμένης τεχνολογίας υπηρεσίες στην Ελλάδα, μέσω της χρήσης των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την ενίσχυση της συνεργασίας μας με τους αερολιμένες και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε οι επιβάτες μας να απολαμβάνουν την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία με την Aegean από το check-in μέχρι την επιβίβαση».

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου