powered by

CyMYS: Τα μυστικά που καθιστούν τα brands επιτυχημένα

«Πως μπορεί ένα brand να κάνει ευτυχισμένους τους νέους ετών 18-35;» Την απάντηση έδωσαν ο Γιώργος Ζερβίδης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του CyMYS και η συγγραφέας, inspirational speaker και  blogger Κατερίνα Τσεμπερλίδου στο συνέδριο που διοργάνωσε ο CyMYS με τίτλο «Τα brands στο κυνήγι της ευτυχίας».

Κατά την διάρκεια του συνεδρίου, ο  Γιώργος Ζερβίδης παρουσίασε μέρος των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήγαγε ο CyMYS για τους Κύπριους millennials και τη σχέση τους με τα brands.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η οικογένεια παρουσιάζεται ως η σημαντικότερη πηγή ευτυχίας με ποσοστό 70% για τους Κύπριους νέους ετών 18 με 35. Με χαμηλότερα ποσοστά κατατάσσονται παράγοντες όπως η ελευθερία, η ανεξαρτησία και τα ταξίδια.

Παράλληλα ο κ. Ζερβίδης περιέγραψε το προφίλ των brands που μπορούν να έχουν επιτυχία. Πιο ειδικά, όπως αναφέρθηκε επιτυχή brands είναι τα χαρούμενα, αξιόπιστα, αισιόδοξα, παιχνιδιάρικα και γενναιόδωρα.
Ακόμη, υπογράμμισε ότι ευφορία προκαλεί η χρήση-κατανάλωση, η αισθητική και η ποιότητα ενός brand, ενώ η χαμηλή τιμή δεν θεωρείται σημαντική στην ευτυχία.

Τη σημασία του συνεδρίου εξήρε η Αλίκη Δράκου, Προϊστάμενη Επικοινωνίας Μάρκετινγκ της Cyta, στρατηγικού συνεργάτη του CyMYS.

«Το συνέδριο ήταν εξαιρετικά χρήσιμο για τους marketers σήμερα, γιατί έδωσε πολλές πληροφορίες για το πώς μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της νέας γενιάς. Έτσι θα μπορούμε να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας ώστε να τους προσεγγίσουμε , να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους και να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε με τη σειρά μας στιγμές ευφορίας  στοχεύοντας στο να δημιουργήσουμε μια στενότερη σχέση καταναλωτή και μάρκας», δήλωσε η κ. Δράκου.

Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου, στη δικιά της ομιλία τόνισε ότι οι millennials ψάχνουν να βρουν brands τα οποία τους κάνουν να νιώθουν ότι έχουν έλεγχο στη ζωή τους και ότι καλύπτουν τις ανάγκες τους.

Μάλιστα, η συγγραφέας υποστήριξε ότι η ευτυχία αποδίδεται σε συγκεκριμένη φόρμουλα. Πιο συγκεκριμένα, η ευτυχία μας εξαρτάται κατά 50% από τα γονίδια μας, το 10% οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες και το 40% αφορά τη δική μας στάση.

Κατέληξε ότι οι επιτυχημένες μάρκες είναι αυτές που βοηθούν τους νέους να έχουν μια ζωή γεμάτη εμπειρίες και να αναδείξουν τον καλύτερο τους εαυτό αλλά και όσες προσφέρουν εμπειρίες με νόημα.

Δειτε Επισης

Έρευνα Mastercard: Προτεραιότητα για τους Κύπριους η επένδυση σε εμπειρίες ζωής
Μαρία Παναγιώτου: Η δυναμική του τομέα επενδυτικών ταμείων και ο ενεργός ρόλος του CIFA
PIN-UP Global: Στο top 5 του κυπριακού επιχειρείν με υποψηφιότητα στα In Business Awards
Harm Reduction Conference 2025: Διαμορφώνοντας ένα ασφαλέστερο μέλλον με την καινοτομία
Διαδραστικό εργαστήριο για οικογένειες «Κουβαλώντας το σπίτι μας» στο Πολιτιστικό Ίδρυμα Τραπέζης Κύπρου
Συνεργασία Nicosia Mall με Ablebook για ενίσχυση της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Άντρη Τριγγίδου: Αβέβαιο το τελικό αποτέλεσμα των δασμών-Πάντα υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για τους επενδυτές
Τάσος Γιασεμίδης: Οι δηλώσεις που επηρεάζουν το επενδυτικό κλίμα, οι αποεπενδύσεις και το ΧΑΚ
CNP Ασφαλιστική: Tα εξαιρετικά αποτελέσματα του 2024, η πρωτιά της εταιρείας και οι στόχοι για το 2025
Πνοή Αγάπης: Οι υπεραγορές Αλφαμέγα στηρίζουν τη ΜΕΕΝ επιπέδου III του Μακάρειου Νοσοκομείου