Powered by

Ε.Ε.: Στα κράτη-μέλη ανήκει η επίβλεψη ανακλήσεων των VW

Επαφίεται στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβλέψουν τις ανακλήσεις των οχημάτων της Volkswagen, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μία ημέρα αφότου οι αρμόδιες γερμανικές αρχές υποχρέωσαν τηv αυτοκινητοβιομηχανία να προχωρήσει στην ανάκληση 2,4 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στη χώρα.

Οι γερμανικές αρχές έδωσαν την εντολή για την ανάκληση των οχημάτων που φέρουν το παράνομο λογισμικό το οποίο παραποιεί τους ελέγχους για την εκπομπή καυσαερίων στα αυτοκίνητα με μηχανές ντίζελ, όμως "δεν μπορούν να εποπτεύσουν αυτήν την ανάκληση παρά μόνο στο γερμανικό έδαφος. Για τον λόγο αυτό οι άλλες χώρες-μέλη θα πρέπει να παρακολουθούν αν η Volkswagen θα ανακαλέσει τα εν λόγω οχήματα στο έδαφός τους", εξήγησε η Κομισιόν.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινώσει πάντως την Πέμπτη ότι σχεδιάζει να ανακαλέσει συνολικά 8,5 εκατομμύρια οχήματα σε όλη την Ευρώπη, στις αρχές του 2016. Λίγο νωρίτερα, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών (KBA) της Γερμανίας διέταξε την ανάκληση 2,4 εκατομμυρίων οχημάτων, κάτι πρωτοφανές αφού συνήθως οι γερμανικές αρχές επιβλέπουν αυτές τις ανακλήσεις αλλά δεν τις επιβάλουν.

Περίπου ένα εκατομμύριο οχήματα αναμένεται να ανακληθούν στη Βρετανία και άλλα τόσα στη Γαλλία.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο
Ιστορική οικονομική δέσμευση 1,2 τρις δολαρίων μεταξύ ΗΠΑ και Κατάρ-Τι αφορούν οι συμφωνίες
Σε χαμηλό 5 εβδομάδων ο χρυσός-Νέα πτώση πέραν του 2%
Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο
Παγκόσμιο χρέος: Ποιες χώρες το εκτινάσσουν την ώρα που οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι εμπορικοί πόλεμοι εντείνουν την κρίση
Οι χώρες της ΕΕ με τις περισσότερες ώρες εργασίας-Τα νέα στοιχεία της Eurostat
Αυστηρότεροι έλεγχοι ασφάλισης πλοίων στα χωρικά ύδατα της Ε.Ε.-Τι απαιτεί η νέα οδηγία