M. Maersk: Πρόβλημα στη ναυτιλία η πλεονάζουσα παραγωγή πλοίων
14:30 - 16 Οκτωβρίου 2015
Μπορεί η ναυτιλιακή βιομηχανία να διανύει μια δύσκολη περίοδο ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος του δανέζικου ναυτιλιακό κολοσσού, Moller Maersk δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία του ήταν διατεθειμένη να διατηρήσει το 15% του μεριδίου της στην παγκόσμια αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
«Δεν θέλουμε άλλες εταιρείες να μας προσπεράσουν και να είναι πιο επιθετικές στις επενδύσεις, γι' αυτό πρόκειται να υπερασπιστούμε την ηγετική μας θέση στην αγορά» δήλωσε ο Nils S. Andersen στο CNBC.
Ο ίδιος πάντως παραδέχθηκε ότι το σημερινό περιβάλλον στη ναυτιλιακή βιομηχανία είναι «πολύ δύσκολο».
Τον τελευταίο καιρό, ο κλάδος της ναυτιλίας μαστίζεται από πλεονάζουσα παραγωγή ειδικά μετά την έκρηξη που σημειώθηκε σε παραγγελίες πλοίων η οποία συνέπεσε με την οικονομική ύφεση και την επακόλουθη πτώση των ναύλων.
Τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου που δημοσιεύθηκαν τον Αύγουστο, έδειξαν πως τα καθαρά κέρδη της Maersk Line μειώθηκαν 7,3% από έτος σε έτος, στα 507 εκατ. δολάρια από 547 εκατ. δολάρια που ήταν πέρυσι.
«Νομίζω ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας αυτή την στιγμή είναι η πλεονάζουσα παραγωγή και αυτή είναι ιδιαίτερα έντονη σε περιοχές της Ασίας -Ευρώπης» ανέφερε ο κ. Andersen και συνέχισε: «Έτσι, δεχόμαστε μεγάλη πίεση στην εταιρεία, θα δεχόμαστε πίεση για μεγάλο χρονικό διάστημα, για πολλά χρόνια, έτσι δεν υπάρχει τίποτα νέο σε αυτό και πιστεύουμε επίσης ότι ο κλάδος πρέπει να είναι σε θέση να επιβιώσει με την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα».
Η Maersk θεωρείται μια από τις σημαντικότερες εταιρείες στο παγκόσμιο εμπόριο, δεδομένου ότι αντιπροσωπεύει το 15% εκατό της χωρητικότητας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.
«Έχουμε αναθεωρήσει προς τα κάτω τις προβλέψεις μας (για την ζήτηση κοντέινερ) μεταξύ 3 έως 5 %. Νομίζω ότι βραχυπρόθεσμα, κατά πάσα πιθανότητα το ποσοστό αυτό θα φτάσει περίπου το 2% αυτό το έτος, και μεταξύ 2-4% το επόμενο έτος.» κατέληξε.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr