Οι κορυφαίες μάρκες στον κόσμο το 2015

Η αξία της μάρκας, το λεγόμενο "brand value" της Toyota, αυξήθηκε κατά 16% με αποτέλεσμα να παραμείνει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στην αναφορά Best Global Brands 2015 που δημοσίευσε η Interbrand υπερασπίζοντας παράλληλα τη θέση της στο Top 10 από πέρσι.

Σε σχετική ανακοίνωση της Toyota αναφέρεται: "Η αξία της μάρκας Toyota αποτιμάται τώρα στα 49.048 εκατομμύρια Αμερικανικά δολάρια (USD).   Είναι η 12η συνεχόμενη χρονιά που η Toyota κατατάσσεται στο Top 10 ανεβαίνοντας και μάλιστα στην 6η θέση από την 8η που ήταν πέρσι".

Στη φετινή κατάταξη ξεχωρίζει η κυριαρχία των μαρκών τεχνολογίας και αυτοκινήτου που κατέχουν συνολικά 28 θέσεις από τις 100, αλλά και η αναγνώριση ενιαίων λύσεων που προσφέρουν οι μάρκες για εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών: «Η αναφορά  Best Global Brands διερευνά ποια στοιχεία κάνουν μία μάρκα επιτυχημένη στο σημερινό  υπερ-κατακερματισμένο κόσμο. Καθώς οι άνθρωποι απαιτούν άμεσες, εξατομικευμένες εμπειρίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα τους, οι επιχειρήσεις και οι μάρκες οφείλουν να ακολουθήσουν αυτή την τάση» σχολιάζει ο Jez Frampton, Global Chief Executive Officer της Interbrand. «Πολλές από τις μάρκες στο φετινό Top 100 είναι τόσο ευθυγραμμισμένες με τις προτεραιότητες των καταναλωτών, ώστε μπορούν να ενσωματώνονται ομαλά στις καθημερινές ζωές τους».

Το “Moving at the speed of life” – ο τίτλος της φετινής αναφοράς- αποτελεί εγγενή φιλοσοφία της Toyota, που είναι ταγμένη στη δημιουργία ακόμα καλύτερων λύσεων μετακίνησης, όπως τονίζει η εταιρεία. "Πρόκειται για μία εξωστρεφή, πελατοκεντρική προσέγγιση του τομέα μεταφορών που διαμορφώνεται από τις ανάγκες των πελατών" συμπληρώνεται.

Η Toyota πιστεύει ότι καμία μεμονωμένη τεχνολογία δεν μπορεί να ικανοποιήσει τόσο ποικίλες και διαφορετικές απαιτήσεις. "Έτσι σκοπεύουμε να προσφέρουμε μία σειρά λύσεων μετακίνησης που απαντούν στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών σε διαφορετικές εποχές. Αυτό αποτελεί τμήμα του οδικού χάρτη μετακίνησης -mobility roadmap- τον οποίο εξελίσσουμε πάνω από μία δεκαετία" τονίζει η ιπαωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Oι πρώτοι δέκα
Στην κορυφή της λίστας με τα κορυφαία brands του πλανήτη για το 2015, σύμφωνα με την κατάταξη του Inrebrand βρίσκονται οι ακόλουθες μάρκες:
1. Apple
2. Google
3. Coca Cola
4. Microsoft
5. IBM
6. Toyota
7. Samsung
8. GE (General Electric)
9. McDonalds
10. Amazon

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις