Παρουσίαση έρευνας με θέμα τον πατέρα ως καταναλωτή
08:32 - 15 Οκτωβρίου 2015
Τι αλλάζει στον άντρα και το πορτοφόλι του όταν γίνεται πατέρας; Οι αγοραστικές του συνήθειες παραμένουν οι ίδιες; Ψωνίζει καλύτερα από τις γυναίκες; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν την απάντηση τους μέσα από τη διερευνητική ματιά της διαφημιστικής εταιρείας Partners/Y&R.
Η Partners/Y&R παρουσιάζει για πρώτη φορά την πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς για τους μπαμπάδες στην Κύπρο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη παγκύπρια σε συνεργασία με τη Rai Consultants, θα παρουσιαστούν σε πελάτες και συνεργάτες της εταιρίας στις 20 Οκτωβρίου, στη Λευκωσία, στην αγορά παλαιού δημαρχείου, στις 18:00.
Πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα ανεβούν στην ιστοσελίδα www.whosyourdaddycyprus.com στις 21 Οκτωβρίου.