powered by

Παρουσίαση έρευνας με θέμα τον πατέρα ως καταναλωτή

Τι αλλάζει στον άντρα και το πορτοφόλι του όταν γίνεται πατέρας; Οι αγοραστικές του συνήθειες παραμένουν οι ίδιες; Ψωνίζει καλύτερα από τις γυναίκες; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν την απάντηση τους μέσα από τη διερευνητική ματιά της διαφημιστικής εταιρείας Partners/Y&R.

Η Partners/Y&R παρουσιάζει για πρώτη φορά την πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς για τους μπαμπάδες στην Κύπρο. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη παγκύπρια σε συνεργασία με τη Rai Consultants, θα παρουσιαστούν σε πελάτες και συνεργάτες της εταιρίας στις 20 Οκτωβρίου, στη Λευκωσία, στην αγορά παλαιού δημαρχείου, στις 18:00. 

Πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα ανεβούν στην ιστοσελίδα www.whosyourdaddycyprus.com στις 21 Οκτωβρίου.

Δειτε Επισης

Επίσκεψη Σκουρίδη και ενίσχυση συνεργασίας με ΗΠΑ σε επιστήμη, έρευνα, καινοτομία και επιχειρηματικότητα
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου