powered by

Παρουσίαση έρευνας με θέμα τον πατέρα ως καταναλωτή

Τι αλλάζει στον άντρα και το πορτοφόλι του όταν γίνεται πατέρας; Οι αγοραστικές του συνήθειες παραμένουν οι ίδιες; Ψωνίζει καλύτερα από τις γυναίκες; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν την απάντηση τους μέσα από τη διερευνητική ματιά της διαφημιστικής εταιρείας Partners/Y&R.

Η Partners/Y&R παρουσιάζει για πρώτη φορά την πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς για τους μπαμπάδες στην Κύπρο. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη παγκύπρια σε συνεργασία με τη Rai Consultants, θα παρουσιαστούν σε πελάτες και συνεργάτες της εταιρίας στις 20 Οκτωβρίου, στη Λευκωσία, στην αγορά παλαιού δημαρχείου, στις 18:00. 

Πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα ανεβούν στην ιστοσελίδα www.whosyourdaddycyprus.com στις 21 Οκτωβρίου.

Δειτε Επισης

Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Δυναμική παρουσία της Shell Κύπρου στο «Meet the Legends»
3o Cyprus International Technology Relocation Summit: Η Κύπρος ως διεθνής τεχνολογικός κόμβος