Παρουσίαση έρευνας με θέμα τον πατέρα ως καταναλωτή

Τι αλλάζει στον άντρα και το πορτοφόλι του όταν γίνεται πατέρας; Οι αγοραστικές του συνήθειες παραμένουν οι ίδιες; Ψωνίζει καλύτερα από τις γυναίκες; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν την απάντηση τους μέσα από τη διερευνητική ματιά της διαφημιστικής εταιρείας Partners/Y&R.

Η Partners/Y&R παρουσιάζει για πρώτη φορά την πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς για τους μπαμπάδες στην Κύπρο. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη παγκύπρια σε συνεργασία με τη Rai Consultants, θα παρουσιαστούν σε πελάτες και συνεργάτες της εταιρίας στις 20 Οκτωβρίου, στη Λευκωσία, στην αγορά παλαιού δημαρχείου, στις 18:00. 

Πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα ανεβούν στην ιστοσελίδα www.whosyourdaddycyprus.com στις 21 Οκτωβρίου.

Δειτε Επισης

ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς
Universal Life: Στηρίζει τη νέα γενιά επιστημόνων και επιβραβεύει την αριστεία
Harris Kyriakides: Τα νέα νομικά δεδομένα για τις τράπεζες
Σεμινάριο της Harris Kyriakides: «Latest Developments in Insurance Law»
Ανδρέας Αρτεμίου: Στο επίκεντρο της στρατηγικής του University of Limassol η τεχνητή νοημοσύνη