powered by

Παρουσίαση έρευνας με θέμα τον πατέρα ως καταναλωτή

Τι αλλάζει στον άντρα και το πορτοφόλι του όταν γίνεται πατέρας; Οι αγοραστικές του συνήθειες παραμένουν οι ίδιες; Ψωνίζει καλύτερα από τις γυναίκες; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν την απάντηση τους μέσα από τη διερευνητική ματιά της διαφημιστικής εταιρείας Partners/Y&R.

Η Partners/Y&R παρουσιάζει για πρώτη φορά την πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς για τους μπαμπάδες στην Κύπρο. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη παγκύπρια σε συνεργασία με τη Rai Consultants, θα παρουσιαστούν σε πελάτες και συνεργάτες της εταιρίας στις 20 Οκτωβρίου, στη Λευκωσία, στην αγορά παλαιού δημαρχείου, στις 18:00. 

Πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα ανεβούν στην ιστοσελίδα www.whosyourdaddycyprus.com στις 21 Οκτωβρίου.

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Ακαδημαϊκό κέντρο ευρωπαϊκού επιπέδου και με διεθνή αντίκτυπο το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Αρχιτεκτονικό και ακαδημαϊκό επίτευγμα η νέα πτέρυγα του EUC-«Empowering greatness»
Μαρίνα Χατζημανώλη: Tα γαλάζια επαγγέλματα ευκαιρία πετυχημένης σταδιοδρομίας
Σημαντική η συνεισφορά του Πανεπιστημίου Κύπρου σε εκπαίδευση, έρευνα, οικονομία-Στον ΠτΔ η μελέτη αποτυπώματος
Παράταση στην υποβολή αιτήσεων για διεκδίκηση υποτροφιών για μεταπτυχιακά σε κλάδους της ναυτιλίας
Παν. Νεάπολις Πάφος-Δημοκρίτειο Παν. Θράκης: Νέο κοινό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Έργου
Το Jeep Club CY και ο ΠΑΣΥΚΑΦ διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά τη φιλανθρωπική εκδήλωση «Jeep Invasion 4» στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Η κυπριακή Generation Z μιλάει: Τα πρώτα ευρήματα από την εμβληματική έρευνα του Λεωνίδα Αλεξάνδρου
Η νέα ευρωπαϊκή αρχή AMLA αλλάζει το τοπίο της συμμόρφωσης
Τα METRO Supermarkets στο πλευρό του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου