Τι μάθαμε αναλύοντας ένα εκατομμύριο άρθρα

Γιατί το content που δημοσιεύεται στα social media περνάει απαρατήρητο ή δεν γίνεται share; Όπως είναι γνωστό, “Content is king”, και η φράση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία.

Σύμφωνα με την Webarts, αν οι προσπάθειες μιας επιχείρησης να γίνουν γνωστές οι δημοσιεύσεις δεν αποφέρουν καρποφόρες, τότε το πιο πιθανόν είναι η επιχείρηση να μη δημιουργεί το κατάλληλο είδος content που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού της και να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα shares και links (refers).

Η Webarts, μετά από μια μεγάλη ανάλυση άρθρων που έχουν γραφτεί τους τελευταίους 12 μήνες στο διαδίκτυο παρουσιάζει τα πιο βασικά ευρήματα της έρευνας στα ελληνικά.

Συμπεράσματα:
-    Οι άνθρωποι κάνουν share για να μοιραστούν πολύτιμο και ψυχαγωγικό content
-    Content το οποίο είναι βασισμένο σε έρευνες, στατιστικά και είναι καλά τεκμηριωμένο, καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει απόψεις ανθρώπων και δημοσιογράφων μαζεύουν τα περισσότερα shares
-    To 50% των άρθρων είχε λιγότερο από 2 shares και το 75% είχε 0 links (refers).

Διαβάστε όλα τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας στο άρθρο από την Webarts εδώ.

Δειτε Επισης

Α.Φ.Η.Σ. Κύπρος: Με σταθερά βήματα προς τον στόχο της για ένα καθαρότερο και βιώσιμο περιβάλλον
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοποριακό εργαστήρι τεχνητής νοημοσύνης για παιδιά δημοτικού
Ο ΟΑΥ στο προσκήνιο σε ρόλο διαμορφωτή και εκσυχρονιστή
MEDICLEFT: Το Κυπριακό Κέντρο Σχιστιών και Δυσμορφιών Προσώπου που μοιράζει...χαμόγελα σε παιδιά και οικογένειες
Όταν η επιχειρηματικότητα διασχίζει σύνορα
Γ. Παντελίδης: Η απαιτητική συμβουλευτική αποστολή στην Deloitte Κύπρου, η ομάδα που πέτυχε και η προεδρία της ΟΕΒ
Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Κρατικές Ενισχύσεις και Επιχειρήσεις»-Η παρουσίαση της Στέλλας Μιχαηλίδου
Φιλοξενήθηκε από ΕΒΕΑ και άκουσε τα ζητήματα του επιχειρηματικού κόσμου της επαρχίας Αμμοχώστου ο Παπαναστασίου
Όταν η καινοτομία συναντά την τόλμη: Ο Ιωάννης Πετρή στο Inspire 2025
Συμφωνία επιδότησης για υλοποίηση του συστήματος ETIAS έως το 2029