powered by

Τι μάθαμε αναλύοντας ένα εκατομμύριο άρθρα

Γιατί το content που δημοσιεύεται στα social media περνάει απαρατήρητο ή δεν γίνεται share; Όπως είναι γνωστό, “Content is king”, και η φράση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία.

Σύμφωνα με την Webarts, αν οι προσπάθειες μιας επιχείρησης να γίνουν γνωστές οι δημοσιεύσεις δεν αποφέρουν καρποφόρες, τότε το πιο πιθανόν είναι η επιχείρηση να μη δημιουργεί το κατάλληλο είδος content που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού της και να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα shares και links (refers).

Η Webarts, μετά από μια μεγάλη ανάλυση άρθρων που έχουν γραφτεί τους τελευταίους 12 μήνες στο διαδίκτυο παρουσιάζει τα πιο βασικά ευρήματα της έρευνας στα ελληνικά.

Συμπεράσματα:
-    Οι άνθρωποι κάνουν share για να μοιραστούν πολύτιμο και ψυχαγωγικό content
-    Content το οποίο είναι βασισμένο σε έρευνες, στατιστικά και είναι καλά τεκμηριωμένο, καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει απόψεις ανθρώπων και δημοσιογράφων μαζεύουν τα περισσότερα shares
-    To 50% των άρθρων είχε λιγότερο από 2 shares και το 75% είχε 0 links (refers).

Διαβάστε όλα τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας στο άρθρο από την Webarts εδώ.

Δειτε Επισης

Game changing προσθήκη στο dream team της Partners Connected Communications-Media director η Μελίνα Τσιγαρίδου
Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Έρχονται και άλλες...Τεράστιο και αυξανόμενο το ενδιαφέρον ινδικών εταιρείων για παρουσία στην Κύπρο