Τι μάθαμε αναλύοντας ένα εκατομμύριο άρθρα

Γιατί το content που δημοσιεύεται στα social media περνάει απαρατήρητο ή δεν γίνεται share; Όπως είναι γνωστό, “Content is king”, και η φράση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία.

Σύμφωνα με την Webarts, αν οι προσπάθειες μιας επιχείρησης να γίνουν γνωστές οι δημοσιεύσεις δεν αποφέρουν καρποφόρες, τότε το πιο πιθανόν είναι η επιχείρηση να μη δημιουργεί το κατάλληλο είδος content που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού της και να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα shares και links (refers).

Η Webarts, μετά από μια μεγάλη ανάλυση άρθρων που έχουν γραφτεί τους τελευταίους 12 μήνες στο διαδίκτυο παρουσιάζει τα πιο βασικά ευρήματα της έρευνας στα ελληνικά.

Συμπεράσματα:
-    Οι άνθρωποι κάνουν share για να μοιραστούν πολύτιμο και ψυχαγωγικό content
-    Content το οποίο είναι βασισμένο σε έρευνες, στατιστικά και είναι καλά τεκμηριωμένο, καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει απόψεις ανθρώπων και δημοσιογράφων μαζεύουν τα περισσότερα shares
-    To 50% των άρθρων είχε λιγότερο από 2 shares και το 75% είχε 0 links (refers).

Διαβάστε όλα τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας στο άρθρο από την Webarts εδώ.

Δειτε Επισης

Κορυφαίοι ομιλητές στον τομέα της ογκολογίας και της ανακουφιστικής φροντίδας σε επιστημονικό συνέδριο του Αντικαρκινικού Συνδέσμου
Υπέγραψαν MoU και ενώνουν δυνάμεις για έλευση νέων επενδύσεων στην Κύπρο ΧΑΚ και Invest Cyprus
Διάλεξη του διακεκριμένου επιχειρηματία John Christodoulou στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Δράσεις από CNP Ασφαλιστική και Αστυνομία Κύπρου για καλλιέργεια κουλτούρας οδικής ασφάλειας
Απονομή υποτροφιών της Safe Bulkers, Inc. για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025(pics)
Primetel Business Networking Event: Συνάντηση κορυφής του κυπριακού επιχειρείν
Οι ομιλητές του 15ου Συνταξιοδοτικού Φόρουμ
Οι Γενικές Ασφάλειες αναθεωρούν τη «Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων»
Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου: Αναγνωρισμένος όμιλος ο HHG-Κανένας κίνδυνος από τις εξαγορές νοσοκομείων
Η EMBIO Diagnostics βάζει το στίγμα της στη διεθνή σκηνή του GITEX 2024