Τι μάθαμε αναλύοντας ένα εκατομμύριο άρθρα
14:50 - 15 Οκτωβρίου 2015
Γιατί το content που δημοσιεύεται στα social media περνάει απαρατήρητο ή δεν γίνεται share; Όπως είναι γνωστό, “Content is king”, και η φράση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία.
Σύμφωνα με την Webarts, αν οι προσπάθειες μιας επιχείρησης να γίνουν γνωστές οι δημοσιεύσεις δεν αποφέρουν καρποφόρες, τότε το πιο πιθανόν είναι η επιχείρηση να μη δημιουργεί το κατάλληλο είδος content που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού της και να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα shares και links (refers).
Η Webarts, μετά από μια μεγάλη ανάλυση άρθρων που έχουν γραφτεί τους τελευταίους 12 μήνες στο διαδίκτυο παρουσιάζει τα πιο βασικά ευρήματα της έρευνας στα ελληνικά.
Συμπεράσματα:
- Οι άνθρωποι κάνουν share για να μοιραστούν πολύτιμο και ψυχαγωγικό content
- Content το οποίο είναι βασισμένο σε έρευνες, στατιστικά και είναι καλά τεκμηριωμένο, καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει απόψεις ανθρώπων και δημοσιογράφων μαζεύουν τα περισσότερα shares
- To 50% των άρθρων είχε λιγότερο από 2 shares και το 75% είχε 0 links (refers).
Διαβάστε όλα τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας στο άρθρο από την Webarts εδώ.