powered by

Τι μάθαμε αναλύοντας ένα εκατομμύριο άρθρα

Γιατί το content που δημοσιεύεται στα social media περνάει απαρατήρητο ή δεν γίνεται share; Όπως είναι γνωστό, “Content is king”, και η φράση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία.

Σύμφωνα με την Webarts, αν οι προσπάθειες μιας επιχείρησης να γίνουν γνωστές οι δημοσιεύσεις δεν αποφέρουν καρποφόρες, τότε το πιο πιθανόν είναι η επιχείρηση να μη δημιουργεί το κατάλληλο είδος content που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού της και να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα shares και links (refers).

Η Webarts, μετά από μια μεγάλη ανάλυση άρθρων που έχουν γραφτεί τους τελευταίους 12 μήνες στο διαδίκτυο παρουσιάζει τα πιο βασικά ευρήματα της έρευνας στα ελληνικά.

Συμπεράσματα:
-    Οι άνθρωποι κάνουν share για να μοιραστούν πολύτιμο και ψυχαγωγικό content
-    Content το οποίο είναι βασισμένο σε έρευνες, στατιστικά και είναι καλά τεκμηριωμένο, καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει απόψεις ανθρώπων και δημοσιογράφων μαζεύουν τα περισσότερα shares
-    To 50% των άρθρων είχε λιγότερο από 2 shares και το 75% είχε 0 links (refers).

Διαβάστε όλα τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας στο άρθρο από την Webarts εδώ.

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση