Powered by

Λoϊζίδης: Το κράτος ήταν τροχοπέδη

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Κυπριακών Αερογραμμών διαχρονικά ήταν η συμμετοχή του κράτους στο μετοχικό κεφάλαιο. Ένας παράγοντας καθοριστικής φύσεως για πολλούς λόγους» τόνισε στο InBusinessNews, ο πρώην πρόεδρος των ΚΑ, Χάρης Λοϊζίδης.

Παράλληλα, τόνισε: «Το αρνητικό αυτής της συμμετοχής ήταν ότι το κράτος λειτουργούσε ως τροχοπέδη χωρίς ορθά επιχειρηματικά κριτήρια. Ταυτόχρονα, το κράτος ανέκαθεν χρησιμοποιούσε την εταιρεία ως εργαλείο άσκησης πολιτικής».
 
Εξάλλου, ο πρώην πρόεδρος των ΚΑ σημείωσε ότι: «Το πρόβλημα φάνηκε από το 2004 με την είσοδο της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η εταιρεία έπρεπε να λειτουργεί με ανταγωνιστικά πρότυπα και καθαρά εμπορικά κριτήρια, κάτι που εξαιτίας της συμμετοχής του κράτους δεν μπορούσε να γίνει».

Μάλιστα, ο Χάρης Λοϊζίδης ανέφερε: «Οι Κυπριακές Αερογραμμές είχαν κατά καιρούς εκπονήσει πολλά στρατηγικά σχέδια, όμως δυστυχώς κανένα δεν εφαρμόστηκε από την αρχή μέχρι το τέλος. Πάντα κολλούσαμε στην υλοποίηση με αποτέλεσμα η εταιρεία να μην αντέξει στον ανταγωνισμό, να κουβαλά βαρίδια από το παρελθόν όσον αφορά τα εργασιακά και με πολλές λανθασμένες επιλογές να φτάσει στο σημερινό σημείο. Οι πολλές εναλλαγές διοικήσεων δεν άφηναν την εταιρεία να λειτουργήσει πάνω σε μακροπρόθεσμα εμπορικά κριτήρια με ένα μακρόπνοο αξιόπιστο πλάνο στρατηγικής».

 

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι