Eureka: Πούλησε τα Dor στην A.J. Vouros

Στην πώληση του brand Dor στην A.J. Vouros προχώρησε η Eureka.  

Μετά από την πώληση του brand Mon Ami στην κυπριακή εταιρεία Φρου – Φρου, η Eureka αποφάσισε την πώληση ακόμα ενός brand, θεωρώντας ότι δεν εμπίπτει πλέον στις στρατηγικές μάρκες που θέλει να αντιπροσωπεύει στην αγορά.

Τα Dor περιλαμβάνουν προϊόντα όπως σαμπουάν, μαλακτικά και σαπούνια χεριών. Γεννήθηκαν στην Κύπρο από την Eureka και βρίσκονται δίπλα στον Κύπριο καταναλωτή εδώ και 50 χρόνια. Τα τελευταία δέκα χρόνια η παραγωγή τους γίνεται στη Θεσσαλονίκη.

«Προχωρήσαμε στην πώληση του εμπορικού σήματος Dor στην εταιρεία A.J. Vouros θεωρώντας ότι δεν εμπίπτει στις γραμμές προϊόντων στις οποίες θέλουμε να επικεντρωθούμε. Τα προϊόντα που θα αφορούν είναι προϊόντα γενικού καθαρισμού», εξήγησε ο γενικός διευθυντής της Eureka, Ιάσωνας Νεοφύτου. Όπως πρόσθεσε, στο επόμενο εξάμηνο η εταιρεία σχεδιάζει εξαγορές προϊόντων στις γραμμές που συνάδουν με τη στρατηγική της εταιρείας.

Δειτε Επισης

Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!
Η PPD Global στρέφεται στην «πράσινη» ενέργεια και τις ΑΠΕ-Εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Λύρα Αμβροσίδου: Ο ανθεκτικός αλλά όχι άτρωτος τομέας των ακινήτων, οι προκλήσεις και το ανανεωμένο Pendeli Resort
Σκλαβενίτης: Μοντέλο εργοδότη με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία
Ενσωματώνει τις διαπιστώσεις της ερευνητικής για τους takata το Υπ. Μεταφορών-Οι ενέργειες στις οποίες προχωρεί