M. Lindstrom: Ο υπ’ αριθμόν 1 brand professional στην Κύπρο

Μην χάσετε την ευκαιρία να ακούσετε, να δείτε και να γνωρίσετε, στο 2nd Brand Congress, τον Martin Lindstrom, τον διάσημο και υπ’ αριθμόν 1 από τους 30 κορυφαίους brand professionals του κόσμου, σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus. 

O διεθνώς γνωστός και περιζήτητος σε θέματα branding και rebranding, Martin Lindstrom, θα βρίσκεται στην Κύπρο στις 27  Μαρτίου, ειδικά για το 2nd Brand Congress, που θα πραγματοποιηθεί στο Royal Hall στη Λευκωσία. Το συνέδριο θα έχει ως κεντρικό θέμα: «Get inside the consumer’s mind and enhance your brand». Ομιλητής σε εκατοντάδες συνέδρια ανά τον κόσμο, σύμβουλος σε πολυάριθμες εταιρείες διαφόρων χωρών και συγγραφέας διεθνών best sellers, ο Lindstrom έρχεται με ένα πορτφόλιο γεμάτο εμπειρίες, με στόχο να μεταδώσει γνώση και έμπνευση στις επιχειρήσεις της Κύπρου και τα στελέχη τους.

Το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως και δεν είναι τυχαίο που τον εμπιστεύονται εταιρείες - κολοσσοί ανά το παγκόσμιο για τον σχεδιασμό της στρατηγικής branding και rebranding, όπως: McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the Wold Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.  

Ο διάσημος brand futurist Martin Lindstrom θα αποκαλύψει στο επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου πώς μέσω του μάρκετινγκ κατάφερε να οδηγήσει σημαντικές εταιρείες διεθνώς σε ενίσχυση ή αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Παράλληλα, θα αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πέντε αισθήσεις τους όταν διαλέγουν προϊόντα ή υπηρεσίες, πώς μια μάρκα μπορεί να τα καταφέρει να γίνει από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πώς επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands. Στόχος, η επικράτησή τους στην αγορά. Θα παραθέσει, ακόμα, όλα τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τα brands που διαχρονικά μας εμπνέουν, μας ελκύουν και μας κρατάνε κοντά τους. Στόχος του είναι να δείξει πώς και το δικό σας προϊόν μπορεί να «αγγίξει» τις αισθήσεις και τον τρόπο με τον οποίο η επιστήμη του neuromarketing επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Και για να γίνει πιο παραστατικός, ο Martin Lindstrom, θα χρησιμοποιήσει πρακτικά παραδείγματα διεθνώς κολοσσών που τόλμησαν και πέτυχαν. 

Σε ποιους απευθύνεται 
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com και Goldnews.com.cy. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

Φόρουμ ορόσημο για την ενίσχυση των επιχειρηματικών και οικονομικών σχέσεων μεταξύ Κύπρου και Λιβάνου
Σε νέα αναπτυξιακή πορεία το ΤΕΠΑΚ-Τα €125 εκατ. από ΕΤΕπ και οι δύο αποφάσεις που έλαβε το Πανεπιστήμιο
Ψάχνει γη στη Λευκωσία για ανέγερση κτιρίου/ων ο ΟΑΥ-Η πρόσκληση ενδιαφέροντος
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ στηρίζουν το όραμα του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
CMA CGM Κύπρου: Μεγάλος καθαρισμός παραλιών κατά μήκος της ακτογραμμής της Λεμεσού
Παν. Νεάπολις Πάφος: Webinar για αξιοποίηση των δεδομένων στην επιχειρηματική και χρηματοοικονομική στρατηγική
Ετήσια γενική συνέλευση και συνέδριο WISTA International 2024-Επετειακή εκδήλωση ορόσημο
Hackers vs. Heroes: Η μάχη για το ψηφιακό βασίλειο
Επιστρέφει για 12η συνεχόμενη χρονιά το Πρόγραμμα Μαθητική Επιχείρηση από το Junior Achievement Κύπρου
Project Zero: Η Lidl Κύπρου και η ΑΚΤΗ ενώνουν τις δυνάμεις τους για καθαρότερες παραλίες