Tommy Hilfiger: Παρουσίασε digital showroom

H Tommy Hilfiger παρουσίασε το καινοτόμο digital showroom, που θα βρίσκεται στην έδρα της εταιρείας στο Άμστερνταμ. 

Οι πελάτες μπορούν να δουν ψηφιακά κάθε αντικείμενο των εποχιακών συλλογών Tommy Hilfiger Sportswear και Hilfiger Denim και να δημιουργήσουν ειδικές παραγγελίες με όλες τις κατηγορίες των προϊόντων που αναφέρονται σε μια ενιαία οθόνη. Μπορούν να δούν head-to-toe looks, να μεγεθύνουν με απίστευτη λεπτομέρεια έτσι ώστε να παρατηρήσουν τα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, και να κάνουν κλικ σε ένα ένδυμα για συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως προσφορές χρωμάτων και διαστάσεων.

«Το digital showroom μας αλλάζει τελείως την αγορά και τα ταξίδια πωλήσεων για τους πελάτες λιανικής και τις εσωτερικές ομάδες πωλήσεων» δήλωσε ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της Tommy Hilfiger, προσθετοντας, «Το νέο μας τεχνολογικό εγχείρημα με την ονομασία digital showroom αναπλάθει πλήρως με τη φαντασία την παραδοσιακή προσέγγιση αγοράς και θεσπίζει ένα νέο σημείο αναφοράς του κλάδου της μόδας στο κομμάτι των πωλήσεων των εταιρειών. Το concept υποστηρίζει επίσης τη συνεχιζόμενη εστίασή μας στην αποδοτικότητα και θα απλουστεύσει σημαντικά και θα ενισχύσει την Tommy Hilfiger εμπειρία πωλήσεων».

Πληροφορίες: Βusinesswire

Δειτε Επισης

Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota