Powered by

Τουρισμός: Νέος στόχος η γαλλική αγορά

Τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων στη γαλλική πρωτεύουσα οδηγούν σε σχεδιασμούς που αφορούν στην προσέλκυση τουριστών από τη Γαλλία, αφού χώρες όπως το Μαρόκο, η Αλγερία και η Τυνησία μοιάζουν πλέον πιο αφιλόξενες για τους Γάλλους υπηκόους.

Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί πως η γαλλική αγορά αποτελεί στόχο και όχι δεδομένη αγορά που θα στείλει τουρίστες στην Κύπρο. Άλλωστε, οι πιο πάνω χώρες πέραν του φτηνού τουριστιού προϊόντος και της εγγύτητάς τους με τη Γαλλία, έχουν και το πλεονέκτημα της ίδιας γλώσσας με τη χώρα. Σχεδιασμοί και προσδοκίες κυρίως στον ΚΟΤ κάνουν λόγο για αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την εν λόγω αγορά.

Από τη χώρα διακινούνται ετησίως κάπου 15 εκ. επιβάτες, οι οποίοι μεταβαίνουν σε χώρες που δεν μπορούν να μεταφερθούν οδικώς από τη χώρα τους, με τη Μεσόγειο να αποτελεί πρώτη επιλογή. Με τα δεδομένα που υπάρχουν από τη Στατιστική Υπηρεσία φαίνεται πως οι αφίξεις από τη Γαλλία είναι απογοητευτικές. Ως καλύτερη χρονιά από πλευράς αφίξεων καταγράφεται το 2005 με 52.800 επιβάτες να έχουν έρθει στην Κύπρο, ενώ την τελευταία πενταετία ο αριθμός κυμαίνεται πέριξ των 30 χιλιάδων.

Την ίδια ώρα αγορές όπως η βρετανική και η ρώσικη στέλνουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες στην Κύπρο. Ανάμεσα στους σχεδιασμούς που αυτό το διάστημα τυγχάνουν επεξεργασίας στον ΚΟΤ είναι και προωθητικές ενέργειες για τη γαλλική αγορά. «Ασφάλεια, υψηλού επιπέδου τουριστικό προϊόν και πλούσια πολιτιστική κληρονομιά αποτελούν κομμάτια στα οποία θα επικεντρώσουμε τις ενέργειές μας στη Γαλλία» αναφέρει αρμόδια πηγή από τον Οργανισμό.

Την ίδια ώρα με ενδιαφέρον αναμένονται τα αποτελέσματα των τουριστικών εκθέσεων σε Μόσχα και Βερολίνο τους επόμενους μήνες, προκειμένου οι καθοριστικής σημασίας αγορές να δείξουν τις προθέσεις τους για το ερχόμενο καλοκαίρι. Τα μηνύματα από τη Ρωσία είναι αρνητικά, ενώ η Γερμανία για χρόνια έχει γυρίσει την πλάτη στην Κύπρο και ίσως δύσκολα θα καταγραφεί σε μια μόνο χρονιά σημαντική αύξηση.

Δειτε Επισης

Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama