Powered by

Τουρισμός: Νέος στόχος η γαλλική αγορά

Τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων στη γαλλική πρωτεύουσα οδηγούν σε σχεδιασμούς που αφορούν στην προσέλκυση τουριστών από τη Γαλλία, αφού χώρες όπως το Μαρόκο, η Αλγερία και η Τυνησία μοιάζουν πλέον πιο αφιλόξενες για τους Γάλλους υπηκόους.

Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί πως η γαλλική αγορά αποτελεί στόχο και όχι δεδομένη αγορά που θα στείλει τουρίστες στην Κύπρο. Άλλωστε, οι πιο πάνω χώρες πέραν του φτηνού τουριστιού προϊόντος και της εγγύτητάς τους με τη Γαλλία, έχουν και το πλεονέκτημα της ίδιας γλώσσας με τη χώρα. Σχεδιασμοί και προσδοκίες κυρίως στον ΚΟΤ κάνουν λόγο για αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την εν λόγω αγορά.

Από τη χώρα διακινούνται ετησίως κάπου 15 εκ. επιβάτες, οι οποίοι μεταβαίνουν σε χώρες που δεν μπορούν να μεταφερθούν οδικώς από τη χώρα τους, με τη Μεσόγειο να αποτελεί πρώτη επιλογή. Με τα δεδομένα που υπάρχουν από τη Στατιστική Υπηρεσία φαίνεται πως οι αφίξεις από τη Γαλλία είναι απογοητευτικές. Ως καλύτερη χρονιά από πλευράς αφίξεων καταγράφεται το 2005 με 52.800 επιβάτες να έχουν έρθει στην Κύπρο, ενώ την τελευταία πενταετία ο αριθμός κυμαίνεται πέριξ των 30 χιλιάδων.

Την ίδια ώρα αγορές όπως η βρετανική και η ρώσικη στέλνουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες στην Κύπρο. Ανάμεσα στους σχεδιασμούς που αυτό το διάστημα τυγχάνουν επεξεργασίας στον ΚΟΤ είναι και προωθητικές ενέργειες για τη γαλλική αγορά. «Ασφάλεια, υψηλού επιπέδου τουριστικό προϊόν και πλούσια πολιτιστική κληρονομιά αποτελούν κομμάτια στα οποία θα επικεντρώσουμε τις ενέργειές μας στη Γαλλία» αναφέρει αρμόδια πηγή από τον Οργανισμό.

Την ίδια ώρα με ενδιαφέρον αναμένονται τα αποτελέσματα των τουριστικών εκθέσεων σε Μόσχα και Βερολίνο τους επόμενους μήνες, προκειμένου οι καθοριστικής σημασίας αγορές να δείξουν τις προθέσεις τους για το ερχόμενο καλοκαίρι. Τα μηνύματα από τη Ρωσία είναι αρνητικά, ενώ η Γερμανία για χρόνια έχει γυρίσει την πλάτη στην Κύπρο και ίσως δύσκολα θα καταγραφεί σε μια μόνο χρονιά σημαντική αύξηση.

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου