Ο προσανατολισμός του Jumbo

Η ευελιξία της αλυσίδας Jumbo να προσθέτουν κάθε τόσο καινούργια προϊόντα στην γκάμα τους είναι γνωστή. Άλλωστε αναλόγως περιόδου εντός ενός χρόνου διαμορφώνει αναλόγως και τις διαφημιστικές εκστρατείες του, είτε αφορά είδη θαλάσσης, παιδικά παιχνίδια ή καρναβαλίστικα είδη.

Αυτό όμως που πλέον κάνει εντύπωση είναι πως τα Jumbo έχουν τα τελευταία χρόνια μεγαλώσει σε σημαντικό βαθμό τρόφιμα ή είδη σπιτιού, φτάνοντας πολύ πιο κοντά στο περιεχόμενο των υπεραγορών, εξαιρουμένων των φρέσκων και ειδών ψυγείου.

 Με πέντε, πλέον, καταστήματα στην Κύπρο η εταιρεία με βάση την Ελλάδα καλπάζει σε σχέση με πωλήσεις και κέρδη που προκύπτουν από τη χώρα. Τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύονται στην Ελλάδα σε πολλές περιπτώσεις καταγράφουν διψήφιο ποσοστό κερδοφορίας σε σχέση με τις κυπριακές εργασίες, απόρροια της ευελιξίας σε σχέση με τον προσανατολισμό των πωλήσεων που αναφέρεται πιο πάνω.

Δειτε Επισης

Η διάψευση Παπαναστασίου από CPP για τον «Προμηθέα» και η αναξιοπιστία της κοινοπραξίας
Το αλαλούμ με τα ενεργειακά και ο εκνευρισμός Παπαναστασίου με την ΔΕΦΑ-«Ακούτε την ερώτηση πριν να απαντάτε»
Φίλοι για πάντα…
Η κρίση στην περιοχή μας, η συμφόρηση στα αεροδρόμια και τα οφειλόμενα εύσημα στην Hermes Airports
Πήρε βόλτα στην θάλασσα τον Μόντι ο Χριστοδουλίδης…(pics)
Το δείπνο του Σταύρου Σταύρου στον αναπληρώτη υπουργό Εξωτερικών του Ουζμπεκιστάν-Τι περιλάμβανε το... μενού
Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων τον Μάιο…(video)
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»