Ο προσανατολισμός του Jumbo

Η ευελιξία της αλυσίδας Jumbo να προσθέτουν κάθε τόσο καινούργια προϊόντα στην γκάμα τους είναι γνωστή. Άλλωστε αναλόγως περιόδου εντός ενός χρόνου διαμορφώνει αναλόγως και τις διαφημιστικές εκστρατείες του, είτε αφορά είδη θαλάσσης, παιδικά παιχνίδια ή καρναβαλίστικα είδη.

Αυτό όμως που πλέον κάνει εντύπωση είναι πως τα Jumbo έχουν τα τελευταία χρόνια μεγαλώσει σε σημαντικό βαθμό τρόφιμα ή είδη σπιτιού, φτάνοντας πολύ πιο κοντά στο περιεχόμενο των υπεραγορών, εξαιρουμένων των φρέσκων και ειδών ψυγείου.

 Με πέντε, πλέον, καταστήματα στην Κύπρο η εταιρεία με βάση την Ελλάδα καλπάζει σε σχέση με πωλήσεις και κέρδη που προκύπτουν από τη χώρα. Τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύονται στην Ελλάδα σε πολλές περιπτώσεις καταγράφουν διψήφιο ποσοστό κερδοφορίας σε σχέση με τις κυπριακές εργασίες, απόρροια της ευελιξίας σε σχέση με τον προσανατολισμό των πωλήσεων που αναφέρεται πιο πάνω.

Δειτε Επισης

Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;
Επιβλητικό το νέο Jumbo στην Λευκωσία που έρχεται προσεχώς... (pics)
Η ηλεκτρική διασύνδεση, ο... ζεστός Παπαναστασίου και η υποχρέωση του Μάκη Κεραυνού να μιλήσει
Βασιλικότερη του βασιλέως και στο ζήτημα του τερματικού η Ελεγκτική Υπηρεσία
Η ειλικρίνεια και οι πικρές αλήθειες του Χάρη Γεωργιάδη
Σε εντατικούς ρυθμούς προπόνησης ο Χριστόδουλος Αγκαστινιώτης
Ποιος θα είναι ο νέος αντιπρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς;
Το σήκωσε ο «Καλκαντέρας»… Με την κούπα του πρωταθλητή ο Γιώργος Πέτρου της «Αλάμπρα»
Το μπράβο του Ομονοιάτη Τζον Χριστοδούλου στο ΑΠΟΕΛ για το πρωτάθλημα