Ο προσανατολισμός του Jumbo

Η ευελιξία της αλυσίδας Jumbo να προσθέτουν κάθε τόσο καινούργια προϊόντα στην γκάμα τους είναι γνωστή. Άλλωστε αναλόγως περιόδου εντός ενός χρόνου διαμορφώνει αναλόγως και τις διαφημιστικές εκστρατείες του, είτε αφορά είδη θαλάσσης, παιδικά παιχνίδια ή καρναβαλίστικα είδη.

Αυτό όμως που πλέον κάνει εντύπωση είναι πως τα Jumbo έχουν τα τελευταία χρόνια μεγαλώσει σε σημαντικό βαθμό τρόφιμα ή είδη σπιτιού, φτάνοντας πολύ πιο κοντά στο περιεχόμενο των υπεραγορών, εξαιρουμένων των φρέσκων και ειδών ψυγείου.

 Με πέντε, πλέον, καταστήματα στην Κύπρο η εταιρεία με βάση την Ελλάδα καλπάζει σε σχέση με πωλήσεις και κέρδη που προκύπτουν από τη χώρα. Τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύονται στην Ελλάδα σε πολλές περιπτώσεις καταγράφουν διψήφιο ποσοστό κερδοφορίας σε σχέση με τις κυπριακές εργασίες, απόρροια της ευελιξίας σε σχέση με τον προσανατολισμό των πωλήσεων που αναφέρεται πιο πάνω.

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;