Ο προσανατολισμός του Jumbo

Η ευελιξία της αλυσίδας Jumbo να προσθέτουν κάθε τόσο καινούργια προϊόντα στην γκάμα τους είναι γνωστή. Άλλωστε αναλόγως περιόδου εντός ενός χρόνου διαμορφώνει αναλόγως και τις διαφημιστικές εκστρατείες του, είτε αφορά είδη θαλάσσης, παιδικά παιχνίδια ή καρναβαλίστικα είδη.

Αυτό όμως που πλέον κάνει εντύπωση είναι πως τα Jumbo έχουν τα τελευταία χρόνια μεγαλώσει σε σημαντικό βαθμό τρόφιμα ή είδη σπιτιού, φτάνοντας πολύ πιο κοντά στο περιεχόμενο των υπεραγορών, εξαιρουμένων των φρέσκων και ειδών ψυγείου.

 Με πέντε, πλέον, καταστήματα στην Κύπρο η εταιρεία με βάση την Ελλάδα καλπάζει σε σχέση με πωλήσεις και κέρδη που προκύπτουν από τη χώρα. Τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύονται στην Ελλάδα σε πολλές περιπτώσεις καταγράφουν διψήφιο ποσοστό κερδοφορίας σε σχέση με τις κυπριακές εργασίες, απόρροια της ευελιξίας σε σχέση με τον προσανατολισμό των πωλήσεων που αναφέρεται πιο πάνω.

Δειτε Επισης

Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος
Η καθηλωτική εμπειρία του Μιχάλη Αντωνίου που δεν περιγράφεται με λόγια (pics)
«Ο επαγγελματικός καθαρισμός στα καλύτερά του» και τα εύσημα από Χριστόδουλο Αγκαστινιώτη
Σε δείπνο με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών της διοίκησης της Eurobank ο Νίκος Χριστοδουλίδης
Ελληνική-Eurobank: Ποιο θα είναι το… σπίτι της ενοποιημένης τράπεζας;
Η… συγχώνευση ξεκίνησε από τους εθελοντές