Powered by

21:15: Προσγειώθηκε η τελευταία πτήση των ΚΑ

Η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών CY337 από την Αθήνα, με εξαμελές πλήρωμα, προσγειώθηκε στις 21.15 το βράδθ της Παρασκευής (9/1) στο αεροδρόμιο Λάρνακας.

Ο Χαράλαμπος Παναγιώτου ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους που πραγματοποίησε την τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, ενώ συγκυβερνήτης ήταν ο Θεόδωρος Χατζαντωνάς. Επικεφαλής των αεροσυνοδών ήταν ο Ιωάννης Ιωάννου, ενώ αεροσυνοδοί ήταν οι Μαργαρίτα Κωνσταντίνου, Μαρία Κωνσταντίνου και Μιχάλης Γεωργίου.

Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους Χαράλαμπος Παναγιώτου δήλωσε ότι «σίγουρα υπάρχει θλίψη για το σημερινό αποτέλεσμα όμως είμαι υπερήφανος, νοιώθω εθνική υπερηφάνεια, νοιώθω τυχερός που πέταξα τα φτερά των Κυπριακών Αερογραμμών, της κρατικής εταιρείας της Κύπρου με το “μούφλον” το αγρινό πάνω, πραγματικά νοιώθω μεγάλη ικανοποίηση».

Πρόσθεσε ότι «πάω σπίτι μου απόψε με ήσυχη τη συνείδηση μου και ήρεμος ότι παίρναμε και φέρναμε τον κόσμο τα τελευταία 69 χρόνια ασφαλή. Αυτή ήταν η δουλειά μας, είμαστε επαγγελματίες. Εύχομαι να υπάρξει μια πιο ομαλή κατάσταση, αλλά από τη δική μας πλευρά κάναμε το καθήκον μας», είπε.

Ο κ. Παναγιώτου απάντησε καταφατικά σε ερώτηση εάν θα ενδιαφερθεί να εργαστεί σε μια εταιρεία που πιθανόν να δημιουργηθεί μελλοντικά με το ίδιο όνομα και το ίδιο λογότυπο, προσθέτοντας πως «φυσικά θα ενδιαφερθώ, είμαι Κύπριος και νοιώθω περήφανος που πέταξα αυτά τα χρώματα, αυτά τα κυπριακά φτερά. Νοιώθω μεγάλη εθνική υπερηφάνεια» σημείωσε.

Βαθιά συγκινημένος ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ανέφερε πως «για μένα δεν ήταν απλά μια εταιρεία, ήταν μια εταιρεία με το έμβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας πάνω, ήταν οι Κυπριακές Αερογραμμές. Εταιρείες υπάρχουν πάρα πολλές, Κυπριακές Αερογραμμές όμως με το “μουφλόν” πάνω, είναι μία, με μια ιστορία πιο παλιά και από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας».

Ανέφερε, επίσης, ότι «κανένας από την κυβέρνηση επίσημα ή την εταιρεία, δηλαδή τις Κυπριακές Αερογραμμές δεν επικοινώνησε» για να τους ανακοινώσει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και το κλείσιμο της εταιρείας. Όλα τα μάθαμε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, είπε και σημείωσε ότι «έπρεπε να είχαμε ενημερωθεί για το κλείσιμο της εταιρείας επίσημα, από κάποιους ιθύνοντες, κάτι που δεν έγινε. Ωστόσο, και επίσημα να το πληροφορούμασταν, η αντίδραση θα ήταν η ίδια, δηλαδή πάλι θα κάναμε τη δουλειά όμως όπως έπρεπε, έστω και αν ήταν η τελευταία πτήση, έστω και αν ήταν η τελευταία ώρα», ανέφερε.

Ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους Θεόδωρος Χατζαντωνάς δήλωσε ότι «με βαριά την καρδία κάναμε την τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών, παρκάραμε 68 χρόνια ιστορίας, δυστυχώς οι Κυπριακές Αερογραμμές κλείνουν τα φτερά τους μαζί μας σήμερα. Εύχομαι να ξαναδούμε το “μούφλον”, τις Κυπριακές Αερογραμμές να ξαναπετούν έστω και σε άλλη εταιρεία», είπε.

Πρόσθεσε ότι «δυστυχώς, ακόμα δεν συνειδητοποιήσαμε» ότι έκλεισε η εταιρεία και σημείωσε πως «ακόμα νομίζω ότι η πτήση μου θα γίνει».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε πως οι πιλότοι ανακοίνωσαν στους επιβάτες της πτήσης ότι η εταιρεία κλείνει και αυτοί «χειροκρότησαν, έκλαψαν, συγκινήθηκαν. Οι Κυπριακές Αερογραμμές είναι η ταυτότητα αυτού του κράτους και το κλείσιμο τους είναι δύσκολο και για τον κόσμο και για μας».

Εξήγησε ακόμα ότι «υπήρχε η υπόνοια για κλείσιμο της εταιρείας προτού φύγουμε από τη Λάρνακα, το πληροφορηθήκαμε όταν φτάσαμε στην Αθήνα, ότι δηλαδή η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήταν αρνητική και ότι έπρεπε να κλείσει η εταιρεία”. Το πλήρωμα, συνέχισε ο κ. Παναγιώτου, «επαγγελματίες όπως ήταν, συνέχισαν να κρατούν τον επαγγελματισμό τους ψηλά, τα επίπεδα ασφάλειας ψηλά μέχρι και την τελευταία στιγμή που αγγίξαμε το έδαφος στη Λάρνακα».

Ενας από τους επιβάτες, ο Ανδρέας Θεοδώρου εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις υπηρεσίες των Κυπριακών Αερογραμμών και πρόσθεσε πως «όλοι στο αεροσκάφος ήταν λυπημένοι για το κλείσιμο της εταιρείας. Ο κυβερνήτης μας ενημέρωσε πως αυτή ήταν η τελευταία πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών μετά από 69 χρόνια», σημείωσε.

Ο Ανδρέας Φλωρεντίου ανέφερε ότι εδώ και 18 χρόνια είναι προσωπικό των Κυπριακών Αερογραμμών και πρόσθεσε πως τα συναισθήματα από το άκουσμα της είδησης για κλείσιμο της εταιρείας είναι «ανάμικτα, είχαμε πολλές εμπειρίες, τόσα χρόνια, διάφορες αναμνήσεις, χαρές και λύπες, δύσκολα και εύκολα».

Πρόσθεσε ακόμα ότι «από τη στιγμή που το κλείσιμο της εταιρείας είναι επίσημο νοιώθουμε τεράστια απώλεια».

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Πανηγυρική η επιστροφή της Τρ. Κύπρου στο Χρηματιστήριο Αθηνών-Χτύπησε το καμπανάκι ο Αράπογλου (pics)
Από το «Michel Pharmacy» σε ένα όμιλο ηγέτη... Τα 80 χρόνια ιστορίας της MSJ μέσα από εικόνες (pics)
MED9 για την ενέργεια: Μετατροπή της περιοχής της Μεσογείου σε ενεργειακό hub-Η κοινή δήλωση
Εκτός ελέγχου ο Κουλίας εκβιάζει τον Πρόεδρο και ο Νικόλας ποιεί την νήσσαν-Το θέμα δεν είναι νομικό, είναι πολιτικό
Τ. Αράπογλου: Ορόσημο για την Τράπεζα Κύπρου η έναρξη διαπραγμάτευσης στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Επιστρέφει μετά από οκτώ χρόνια στο Χρηματιστήριο Αθηνών η Τράπεζα Κύπρου-Κτυπά το κουδούνι ο Αράπογλου
Υπέγραψε MoU και πάει για μεγάλο deal στην Κίνα η Combijet Manufacturing-Τι δηλώνει ο Βάσος Δημητριάδης
Πόλυς Γεωργιάδης: Αναγνώριση της ποιότητας υπηρεσιών της Synlab Κύπρου η πρόταση εξαγοράς από Medicover
Μέρα παραδοσιακών προϊόντων και λαϊκής τέχνης στην Πόλη Χρυσοχούς-Ο σκοπός της εκδήλωσης
Φρέναρε ξανά η αγορά ακινήτων τον Αύγουστο-Η εικόνα το οκτάμηνο και ποια επαρχία κρατά τα ηνία