Μπενιουδάκης: Πες το με ένα τραγούδι

Η καμπάνια Πες το με ένα τραγούδι και μια Coca-Cola ξεκίνησε στα μέσα Ιουλίου αμέσως μετά την ολοκλήρωση της προηγούμενης καμπάνιας της χορηγίας του 2014 FIFA World Cup και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Στόχος της καμπάνιας, όπως αναφέρει ο marketing manager της Α/φοι Λανίτη, Νικόλας Μπενιουδάκης, είναι να μας φέρει πιο κοντά το κοινό, να εκφράσει αυτό που νιώθει σε αγαπημένα του πρόσωπα, χρησιμοποιώντας τη δύναμη της μουσικής. 

Πως γεννήθηκε η ιδέα της καμπάνιας; 
Σε μια πολύπλοκη και απαιτητική καθημερινότητα, πολλές φορές δυσκολευόμαστε να βρούμε τις κατάλληλες λέξεις προκειμένου να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας. Φιλοξενώντας στις συσκευασίες της Coca-Cola στίχους απο δημοφιλή ελληνικά και ξένα τραγούδια, το brand μας έδειξε έναν διαφορετικό τρόπο και μας έδωσε το μέσο ώστε να πούμε αυτό που νιώθουμε στους γύρω μας, γιατί είναι καλύτερα όταν το λες με ένα τραγούδι. 

Σε ποια Μέσα έχει διαφημιστει; 
Η καμπάνια επικεντρώθηκε σε διαδικτυακή επικοινωνία σε κυπριακές ιστοσελίδες. Μέσα από το banner μεταφερόταν αυτόματα στην ιστοσελίδα www.sayitwithasong.coke.com, η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για την εκστρατεία αυτή. Εκεί, ο επισκέπτης μπορούσε να ακούσει και να δει το απόσπασμα του τραγουδιού που είχε επιλέξει, αλλά και πολλών άλλων ακόμη, και να τα μοιραστεί με τους φίλους του, μέσα από τα social media. Παράλληλα, αγοράζοντας ένα κουτάκι Coca-Cola 330 ml ή μπουκάλι 500 ml και σκανάροντας το QR code μεταφερόταν κάποιος στην ίδια ιστοσελίδα. 

Όλα τα τραγούδια στην ιστοσελίδα www.sayitwithasong.coke.com προέρχονταν από το roaster της δισκογραφικής εταιρείας Universal Music. 

Ποιες ενέργειες προώθησης της έχουν γίνει μέχρι σήμερα; 
Η καμπάνια επικεντρώθηκε στην digital επικοινωνία, ενώ υποστηρίχθηκε από ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων καθώς και ένα beach party στη Λάρνακα. Στο καλοκαιρινό αυτό πάρτι το κοινό ζητούσε από τα μέλη του συγκροτήματος Παπιγιόν να ερμηνεύσουν ζωντανά τραγούδια, τα οποία αφιέρωναν σε αγαπημένους φίλους. Ταυτόχρονα, το κοινό μπορούσε να φωτογραφηθεί στο ειδικά διαμορφωμένο photobooth μαζί με φίλους και να κρατήσει τις αναμνηστικές φωτογραφίες οι οποίες ‘ανέβαιναν’ αυτόματα σε social media. 

Άλλες ενέργειες προώθησης που έγιναν κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος της εκστρατείας ήταν η εφαρμογή της φιλοσοφίας της εκστρατείας «Πες το με ένα τραγούδι και μια Coca-Cola’.  Δηλαδή, αποστάληκαν συλλεκτικές ονομαστικές συσκευασίες οι οποίες ανέγραφαν ένα στίχο από τραγούδι που επιλέγηκε για κάθε άτομο ξεχωριστά. Οι συσκευασίες αυτές στάλθηκαν σε fashion bloggers, ηθοποιοούς, τηλεοπτικούς παρουσιαστές, ραδιοφωνικούς παραγωγούς, μοντέλα, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, κλπ. 

Ακολούθησε μαζική ανάρτηση δημιουργικών φωτογραφιών των ατόμων αυτών, παρέα με το αγαπημένο τους αναψυκτικό και την προσωπική τους αφιέρωση. 

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα