Brands: Ραντεβού για απογείωση
09:53 - 08 Σεπτεμβρίου 2014
Ο Jonathan Gabay τα κατάφερε με IBM, KPMG, Deutsche Bank, BBC, Microsoft. Στη λίστα του «μάγου των brands» δεκάδες διεθνείς εταιρείες - κολοσσοί. Τώρα, δίνει ραντεβού με τις επιχειρήσεις της Κύπρου για το θέματα branding και rebranding που θα τις απογειώσει.
Σημειώστε πού και πότε και κρατήστε θέση: 26 Σεπτεμβρίου, Ξενοδοχείο Hilton Park, Λευκωσία. To ταξίδι του branding και rebranding - όπως δεν το έχουν ζήσει ξανά οι επιχειρήσεις της Κύπρου, αλλά το βίωσαν με επιτυχία δεκάδες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου - αρχίζει με κυβερνήτη τον Jonathan Gabay. Θα είναι στη χώρα μας ειδικά για το Brand Congress, που παρουσιάζει η Cyta, για μια δυναμική και εξειδικευμένη παρουσίαση με θέμα: «From the ashes of recession to the brand of success». Ο Jonathan Gabay θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς αυθεντίες στο δημιουργικό branding, τη διαχείριση της φήμης εταιρειών, καθώς και τις δημόσιες σχέσεις. Είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer και σχολιαστής και αναλυτής σε διεθνή ΜΜΕ, όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Πέντε και Bloomberg TV. Επιπλέον, έχει συγγράψει συνολικά 14 βιβλία, τα οποία σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων σε χώρες όπου κυκλοφόρησαν.
O γκουρού των brands, μέσα από την παρουσίασή του στο Brand Congress, στοχεύει να δώσει τη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες για αναδόμηση του εμπορικού σήματος των εταιρειών. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή. Κι όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα της αγοράς της Κύπρου και της κυπριακής οικονομίας, την οποία έχει μελετήσει, ώστε να είναι σε θέση να δώσει σε κάθε εταιρεία το σωστό μήνυμα.
Είναι, μάλιστα, έτοιμος για μεγάλες και δύσκολες προκλήσεις, όπως η «κακή φήμη» ενός brand, η οποία, όπως λέει, δεν τον φοβίζει: «Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που ένα ‘κακό’ brand, επαναπροσδιορίζοντας τον εαυτό του, επανακτά το καλό του όνομα. Στη διαδικασία αυτή αξίζει να μπει κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, για να διαφοροποιηθεί από άλλες, να προβάλει μία ξεκάθαρη εταιρική εικόνα που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη νέων πελατών, αλλά και για να εξασφαλίσει την αφοσίωση των υφιστάμενων». Αυτά και άλλα πολλά θα αναλύσει ο Jonathan Gabay, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν, την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.
Για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ
Επικοινωνία
Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com.