Air France: Ζημιές, χαμηλού κόστους πλάνα και φωνές από τα συνδικάτα
09:15 - 06 Σεπτεμβρίου 2014
Οργή στα γαλλικά συνδικάτα προκαλούν τα σχέδια της Air France να επεκτείνει την χαμηλού κόστους θυγατρική της Transavia.
Στην προσπάθεια να περιορίσει τις ζημιές της, που το πρώτο εξάμηνο έφτασαν στα 120 εκατομμύρια ευρώ, η Air France αποφάσισε να «κόψει» μέρος του στόλου του παραδοσιακού αερομεταφορέα.
Παράλληλα, θα προσθέσει δρομολόγια και βάσεις για τη Transavia. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα Transavia Europe θα προσθέσει βάσεις σε Πόρτο, Λισαβόνα και Μόναχο. Στόχος της διοίκησης είναι να έχει 200 αεροσκάφη μέχρι το 2019.
Με τον τρόπο αυτό, η Air France θα προσπαθήσει να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό από τις χαμηλού κόστους εταιρείες, όπως η Ryanair, που παραμένει κυρίαρχη στον κλάδο και την EasyJet, που το 2013 μετέφερε σχεδόν 10πλάσιους επιβάτες από τη Transavia.
Όμως, οι αποφάσεις αυτές βρίσκουν κατηγορηματικά αντίθετους τους πιλότους της Air France, καθώς το προσωπικό της Transavia δε θα υπόκειται στο γαλλικό δίκαιο.
Τα συμβόλαια και οι αμοιβές θα ακολουθούν τους νόμους των κρατών όπου υπάρχουν βάσεις της Transavia. Σύμφωνα με τη διοίκηση, το ωριαίο κόστος ενός πιλότου της μητρικής Air France είναι 70% υψηλότερο από το αντίστοιχο ενός πιλότου της θυγατρικής Transavia. Και, παρόλα αυτά, η Transavia παραμένει 20% πιο ακριβή από την ανταγωνίστρια EasyJet.
Οι πιλότοι απορρίπτουν κατηγορηματικά οποιαδήποτε αλλαγή στα συμβόλαιά τους και προειδοποιούν με κινητοποιήσεις.
ΠΗΓΗ: euronews.com