Στα αζήτητα τα κυπριακά φρούτα

Επιστολή, με την οποία καταγγέλλουν εμπόρους και καταστήματα πώλησης φρούτων, για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, απέστειλαν  προς τους Υπουργούς Εμπορίου και Γεωργίας, οι Αγροτικές Οργανώσεις.
 
Σε ανακοίνωση τους, οι Αγροτικές Οργανώσεις στην επιστολή τους αναφέρουν ότι τον τελευταίο καιρό, μεγάλες ποσότητες φρούτων (ροδάκινα, νεκταρίνια , μήλα) προερχόμενες από την Ελλάδα που διοχετεύονται στην κυπριακή αγορά δυστυχώς βαφτίζονται και πωλούνται με την ένδειξη «κυπριακά».
 

«Οι έμποροι εισαγωγείς σε συνεννόηση πολλές φορές και με καταστήματα πώλησης φρούτων εκμεταλλευόμενοι την κάθετη μείωση της τιμής παραγωγού για τα φρούτα στην Ελλάδα (εξ αιτίας των Ρωσικών αντίμετρων), ενώ αγοράζουν σε πολύ χαμηλές τιμές, χρησιμοποιώντας αθέμιτες εμπορικές πρακτικές αισχροκερδούν σε βάρος των καταναλωτών και σε βάρος των κυπρίων φρουτοπαραγωγών των οποίων τα φρούτα άρχισαν να εκτοπίζονται από την κυπριακή αγορά. Στις τάξεις των Κύπριων φρουτοπαραγωγών επικρατεί μεγάλος αναβρασμός από το γεγονός πως έχει γεμίσει η αγορά από «κυπριακά» φρούτα την στιγμή που τα κυπριακά φρούτα μένουν στα χέρια των παραγωγών», προσθέτουν.

Οι Αγροτικές Οργανώσεις ΠΕΚ, ΕΚΑ, ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΟΣ, ΝΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ και ΕΥΡΩΑΓΡΟΤΙΚΟΣ καταγγέλλουν προς τους Υπουργούς τις παράνομες αυτές ενέργειες και τους καλούν να προβούν άμεσα στις αναγκαίες ενέργειες ώστε να σταματήσει αυτή η παρανομία και να καταγγελθούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι παρανομούντες.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών