Συμμετοχή της G.M.C. Trading στο Enterprise Experience Programme

Σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα στήριξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων συμμετέχει η βιομηχανία ένδυσης G.M.C.Trading Ltd. 

Η εταιρεία, γνωστή με το brand name Linea Marina, αποτελεί μία από τις εναπομείνασες εταιρείες του κλάδου στην Κύπρο κι έχει επιλεγεί για να συμμετάσχει στο Enterprise Experience Programme.

Πρόκειται για ευρωπαϊκό πρόγραμμα, το οποίο έχει σκοπό, μέσα από τις εμπειρίες και το επιχειρηματικό περιβάλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Ευρώπης, να καταρτίσει πολιτικές που διευκολύνουν τη λειτουργία και ανάπτυξή τους. Παρέχει επίσης, την ευκαιρία στις ΜμΕ να έχουν άμεση επαφή με επισήμους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με σκοπό να φέρει την Ευρωπαϊκή Ένωση πιο κοντά στους πολίτες της. Στο πλαίσιο αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσκαλεί επιχειρήσεις να ενισχύσουν με την εμπειρία και τις πρακτικές τους την προσπάθεια αυτή της Ε.Ε. 

Στο πλαίσιο αυτό, η G.M.C.Trading θα φιλοξενήσει από τις 20 μέχρι τις 24 Οκτωβρίου, της Ευρωπαία αντιπρόσωπο Krista de Spiegeleer, η οποία θα παρατηρήσει το περιβάλλον της επιχείρησης, για να μάθει τις καθημερινές λειτουργίες της, τις κύριες πτυχές της δραστηριότητας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Τo training θα αναλάβει η ιδιοκτήτρια/ marketing director της εταιρείας Μαρίνα Παπαδοπούλου. Η εμπειρία αυτή θα βοηθήσει στη διαμόρφωση πολιτικής για τις ΜμΕ του κλάδου βιομηχανίας ένδυσης. 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών