Αυξήθηκε ο Δείκτης Αξίας χονδρικού και λιανικού Εμπορίου

Αύξηση 1,3% σημείωσε την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2014 ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Χονδρικού και λιανικού εμπορίου και επισκευής μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία.

Την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου του 2014 ο Δείκτης αυξήθηκε κατά 5,8 μονάδες ή 10,1% και έφτασε στις 63,1 μονάδες σε σύγκριση με 57,3 μονάδες την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014.

 

Εξάλλου, ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Λιανικού Εμπορίου την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουνίου 2014 σημείωσε αύξηση 1,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Τον Ιούνιο του 2014 ο Δείκτης ανήλθε στις 90,4 μονάδες παρουσιάζοντας αύξηση 1,7 μονάδες ή 1,9% σε σύγκριση με 88,7 μονάδες το Μάιο 2014.

Σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2013, ο Δείκτης παρουσίασε αύξηση 4,8 μονάδες ή 5,6%.

Επιπλέον, σύμφωνα με προκαταρκτικές εκτιμήσεις της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Λιανικού Εμπορίου για τον Ιούλιο του 2014 έφτασε στις 97,6 μονάδες και παρουσίασε αύξηση 7,2 μονάδες ή 8,0% σε σύγκριση με 90,4 μονάδες τον Ιούνιο 2014.

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014 ο Δείκτης προκαταρκτικά υπολογίζεται ότι σημείωσε αύξηση 1,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Επίσης, η Στατιστική Υπηρεσία ανακοίνωσε ότι ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Χονδρικού Εμπορίου εκτός από το εμπόριο μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2014 αυξήθηκε κατά 11,3 μονάδες ή 14,4% και έφτασε στις 89,6 μονάδες σε σύγκριση με 78,3 μονάδες την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014.

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2014 ο Δείκτης σημείωσε μείωση 1,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών