H&M: Online άνοιγμα νέων αγορών
19:25 - 25 Σεπτεμβρίου 2014
Η σουηδική Hennes & Mauritz AB (H&M) σχεδιάζει να προσθέσει άλλες 10 αγορές μέσω διαδικτύου το 2015, καθώς η εταιρεία ειδών ρουχισμού λιανικής ανακοίνωση ισχυρή αύξηση κερδών για το γ΄ τρίμηνο.
«Έχουμε συνεχίσει να κερδίζουμε μερίδιο της αγοράς λόγω της ισχυρής ανάπτυξης των πωλήσεων για όλα τα brands μας», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Karl-Johan Persson.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 19% στα 5,29 δισ. σουηδικές κορόνες (740 εκατ. δολάρια) στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Αυγούστου, από τις 4,43 δισ. κορόνες πριν από ένα χρόνο, λόγω της αύξησης των εσόδων κατά 21%, στις 38,81 δισ. κορόνες.
Η Η&Μ, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ρούχων λιανικής παγκοσμίως, πρόσφατα πρόσθεσε διάφορα brands, μια σειρά υποδημάτων και μια αθλητική συλλογή στα προϊόντα που προσφέρει.
Η εταιρεία εμμένει στα σχέδιά της για να ανοίξει 375 νέα καταστήματα, κυρίως στις ΗΠΑ και στην Κίνα. Τον επόμενο χρόνο η εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει 8-10 νέες online αγορές.
Η Η&Μ είχε 3.341 καταστήματα παγκοσμίως στις 31 Αυγούστου, έναντι των 2.964 πριν από ένα χρόνο. Το μεικτό περιθώριο της εταιρείας υποχώρησε στο 58,3% στο γ΄ τρίμηνο έναντι του 58,8% πριν από ένα χρόνο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του Σεπτεμβρίου (μέχρι τις 23 του μήνα) αυξήθηκαν 7%, λόγω της ήπιας ανάπτυξης εξαιτίας του ασυνήθιστα ζεστού καιρού στις περισσότερες αγορές.
ΠΗΓΗ: capital.gr