Διεθνής αναγνώριση για την Coca-Cola HBC

Η Coca-Cola HBC,  η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία εμφιάλωσης προϊόντων στον κόσμο, της εταιρίας The Coca-Cola Company και μητρική εταιρεία της Α/φοι Λανίτη στην Κύπρο, κατέλαβε την πρώτη θέση στον κλάδο των ποτών ανάμεσα σε 30 εταιρίες του δείκτη DJSI World και 10 εταιρίες του δείκτη DJSI Europe. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «αυτή είναι η έβδομη συνεχή χρονιά που η Coca-Cola HBC έχει συμπεριληφθεί στους δείκτες και η πρώτη που βρέθηκε στην κορυφή τόσο του Παγκόσμιου όσο και του Ευρωπαϊκού Δείκτη».

Όπως επεξηγείται, οι Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones αξιολογούν πάνω από 2.500 από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρίες του κόσμου με οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά κριτήρια. Μετά την αξιολόγηση, το 10% των επιχειρήσεων με την υψηλότερη αξιολόγηση σε κάθε κλάδο επιλέγονται για ένταξη στους δείκτες.

Η Coca-Cola HBC κατέλαβε την πρώτη θέση στον κλάδο των ποτών ανάμεσα σε 30 εταιρίες του δείκτη DJSI World και 10 εταιρίες του δείκτη DJSI Europe. Η ανακοίνωση αναφέρει ότι «η γενική βαθμολογία της εταιρείας ήταν 89%, έναντι 81% το προηγούμενο έτος, βελτίωση που επιτεύχθηκε χάρη στην καλύτερη επίδοσή της στους τομείς του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, και ειδικότερα στους τομείς της υγείας και της διατροφής, της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας, της περιβαλλοντικής πολιτικής, της περιβαλλοντικής αναφοράς, της κοινωνικής αναφοράς, της προσέλκυσης και συγκράτησης ταλέντων, και της ανάπτυξης του ανθρώπινου κεφαλαίου».

Ο κ. Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από αυτήν την αναγνώριση. Η ουσιαστική βελτίωση που πετύχαμε φέτος επιβεβαιώνει πόσο αφοσιωμένοι είμαστε στην ατζέντα για την αειφορία, η οποία παραμένει βασική στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρία και στόχος μας θα είναι η επίτευξη περαιτέρω προόδου, προκειμένου να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση».

Τέλος, η ανακοίνωση αναφέρει ότι «όπως η Coca-Cola HBC έτσι και οι Α/φοί Λανίτης μέσω των προγραμμάτων βιωσιμότητας που είναι μακροπρόθεσμες επενδύσεις, στοχεύουν στη δημιουργία αξίας σε βάθος χρόνου, τόσο για την επιχείρηση όσο και για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται». «Η υγεία και η ευεξία των καταναλωτών είναι ένα βασικό ζήτημα για την επιχείρηση και τις κοινότητες τους, καθώς και η ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και η ανάπτυξη της αειφορίας στην αλυσίδα προστιθέμενης αξίας», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις