Νέο brand λανσάρει η Thomson
10:26 - 23 Σεπτεμβρίου 2014
Η εταιρεία Thomson λανσάρει ένα νέο brand επικεντρωμένο στη νεολαία, με στόχο να κερδίσει πελάτες μιας ολόκληρης ζωής.
Η εταιρεία που προσφέρει, μια φανταστική σειρά από μοναδικές εμπειρίες διακοπών, κρουαζιέρες, αεροπορικά εισιτήρια και πολλά άλλα, επικεντρώνεται στο «Thomson Scene», το οποίο εστιάζεται σε νέους ανθρώπους, ηλικίας 20 – 30, οι οποίοι ήδη έχουν την πρώτη τους δουλειά και… φυσικά λεφτά στην τσέπη.
Η ενέργεια αυτή της εταιρείας ακολούθησε το λανσάρισμα της καμπάνιας της «Smile», την περασμένη εβδομάδα.
Το brand έχει δύο στόχους και δύο σκέλη: Το Scene Hub εστιάζεται στους πελάτες που τους αρέσει νυχτερινή ζωή και το Scene Style που προσφέρει μια πιο αριστοκρατική αίσθηση, σε κομψά, ντιζάιν ξενοδοχεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI UK David Burling ανέφερε ότι στόχος του brand Thomson, παρόλο που να περνά μέσα απ’ όλα τα στάδια της ζωής των πελατών της, εντούτοις παρατηρείται μη εκπροσώπηση στην αγορά των 18 – 35 χρόνων.
Ο διευθυντής Marketing Jeremy Ellis πρόσθεσε ότι η νέα μάρκα θα χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει το προφίλ της εταιρείας. Τόνισε ότι το νέο προϊόν θα έχει πλήρη υποστήριξη σε θέματα μάρκετινγκ, στα social media και online. Η Thomson, μάλιστα, μόλις έχει ξεκινήσει την καμπάνια του brand «Discover Your Smile».
ΠΗΓΗ: marketingweek.co.uk