Lucozade: Γεύση λεμόνι με μειωμένη ζάχαρη

Η Lucozade Energy λάνσαρε για πρώτη φορά την Cloudy Lemonade flavored Lucozade Energy Reduced Sugar. Το νέο προϊόν του γνωστού brand κυκλοφόρησε στις 11 Αυγούστου στο Ηνωμένο Βασίλειο και περιλαμβάνει 4,1g ζάχαρη σε κάθε 100ml σε σύγκριση με 8,7g της αυθεντικής Lucozade Energy.

Όπως δήλωσε η marketing director της Lucozade, Corrine Hopwood, στόχος είναι η διατήρηση των καταναλωτών του προϊόντος κυρίως στις ηλικίες των 25– 34, οι οποίοι δείχνουν περισσότερη προτίμηση στα πιο υγιεινού τύπου αναψυκτικά.
 

Μπορεί οι πωλήσεις των energy drinks να αυξάνονται, 8,1% με βάση την αξία και 7,4% κατ’ όγκο, παρόλα αυτά, η τάση για ποτά με λιγότερη ζάχαρη ώθησε τις αντίπαλες μάρκες όπως, Rochstar, Red Bull, Monster και Relentless, να λανσάρουν κατά τη διάρκεια του περασμένου χρόνου, νέα προϊόντα με λιγότερη ή ακόμα και καθόλου ζάχαρη.

Η Lucozade Energy Reduced Sugar λανσαρίστηκε σε συσκευασίες 380ml, 500ml, ενός λίτρου και πολυσυσκευασίες των 6Χ380ml.  
ΠΗΓΗ: Retail Week

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα