Lucozade: Γεύση λεμόνι με μειωμένη ζάχαρη

Η Lucozade Energy λάνσαρε για πρώτη φορά την Cloudy Lemonade flavored Lucozade Energy Reduced Sugar. Το νέο προϊόν του γνωστού brand κυκλοφόρησε στις 11 Αυγούστου στο Ηνωμένο Βασίλειο και περιλαμβάνει 4,1g ζάχαρη σε κάθε 100ml σε σύγκριση με 8,7g της αυθεντικής Lucozade Energy.

Όπως δήλωσε η marketing director της Lucozade, Corrine Hopwood, στόχος είναι η διατήρηση των καταναλωτών του προϊόντος κυρίως στις ηλικίες των 25– 34, οι οποίοι δείχνουν περισσότερη προτίμηση στα πιο υγιεινού τύπου αναψυκτικά.
 

Μπορεί οι πωλήσεις των energy drinks να αυξάνονται, 8,1% με βάση την αξία και 7,4% κατ’ όγκο, παρόλα αυτά, η τάση για ποτά με λιγότερη ζάχαρη ώθησε τις αντίπαλες μάρκες όπως, Rochstar, Red Bull, Monster και Relentless, να λανσάρουν κατά τη διάρκεια του περασμένου χρόνου, νέα προϊόντα με λιγότερη ή ακόμα και καθόλου ζάχαρη.

Η Lucozade Energy Reduced Sugar λανσαρίστηκε σε συσκευασίες 380ml, 500ml, ενός λίτρου και πολυσυσκευασίες των 6Χ380ml.  
ΠΗΓΗ: Retail Week

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις