Lucozade: Γεύση λεμόνι με μειωμένη ζάχαρη

Η Lucozade Energy λάνσαρε για πρώτη φορά την Cloudy Lemonade flavored Lucozade Energy Reduced Sugar. Το νέο προϊόν του γνωστού brand κυκλοφόρησε στις 11 Αυγούστου στο Ηνωμένο Βασίλειο και περιλαμβάνει 4,1g ζάχαρη σε κάθε 100ml σε σύγκριση με 8,7g της αυθεντικής Lucozade Energy.

Όπως δήλωσε η marketing director της Lucozade, Corrine Hopwood, στόχος είναι η διατήρηση των καταναλωτών του προϊόντος κυρίως στις ηλικίες των 25– 34, οι οποίοι δείχνουν περισσότερη προτίμηση στα πιο υγιεινού τύπου αναψυκτικά.
 

Μπορεί οι πωλήσεις των energy drinks να αυξάνονται, 8,1% με βάση την αξία και 7,4% κατ’ όγκο, παρόλα αυτά, η τάση για ποτά με λιγότερη ζάχαρη ώθησε τις αντίπαλες μάρκες όπως, Rochstar, Red Bull, Monster και Relentless, να λανσάρουν κατά τη διάρκεια του περασμένου χρόνου, νέα προϊόντα με λιγότερη ή ακόμα και καθόλου ζάχαρη.

Η Lucozade Energy Reduced Sugar λανσαρίστηκε σε συσκευασίες 380ml, 500ml, ενός λίτρου και πολυσυσκευασίες των 6Χ380ml.  
ΠΗΓΗ: Retail Week

Δειτε Επισης

Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του