Νέες γεύσεις από την Heinz Black Label Soup

Τέσσερις νέες γεύσεις λανσάρει η Heinz στη βρετανική αγορά, διευρύνοντας το brand της Black Label soup.

Στόχος είναι η προσέλκυση νέων καταναλωτών, με νέες γεύσεις, συμπεριλαμβανομένων φακές σούπα με ινδικά μπαχαρικά και ζωμό βοδινού με πάπρικα.

Το λανσάρισμα των νέων ειδών σούπας υποστηρίζεται κατά τη διάρκεια του Σεπτέμβρη από μία καμπάνια £2 εκατ. με τηλεοπτικές διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, η ενέργεια αυτή έρχεται ένα μήνα μετά την επιστροφή της Heinz στις στεγνές σούπες, μετά από απουσία πέντε ετών. 

Οι πωλήσεις της εταιρείας στον τομέα της συσκευασμένης σούπας έχουν μειωθεί κατά 13%, στα £216 εκατ., σύμφωνα με στοιχεία του περασμένη Μάη, κάτι η εταιρεία αποδίδει στον ιδιαίτερα θερμό χειμώνα.  

ΠΗΓΗ: The Grocer

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις