Νέες γεύσεις από την Heinz Black Label Soup

Τέσσερις νέες γεύσεις λανσάρει η Heinz στη βρετανική αγορά, διευρύνοντας το brand της Black Label soup.

Στόχος είναι η προσέλκυση νέων καταναλωτών, με νέες γεύσεις, συμπεριλαμβανομένων φακές σούπα με ινδικά μπαχαρικά και ζωμό βοδινού με πάπρικα.

Το λανσάρισμα των νέων ειδών σούπας υποστηρίζεται κατά τη διάρκεια του Σεπτέμβρη από μία καμπάνια £2 εκατ. με τηλεοπτικές διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, η ενέργεια αυτή έρχεται ένα μήνα μετά την επιστροφή της Heinz στις στεγνές σούπες, μετά από απουσία πέντε ετών. 

Οι πωλήσεις της εταιρείας στον τομέα της συσκευασμένης σούπας έχουν μειωθεί κατά 13%, στα £216 εκατ., σύμφωνα με στοιχεία του περασμένη Μάη, κάτι η εταιρεία αποδίδει στον ιδιαίτερα θερμό χειμώνα.  

ΠΗΓΗ: The Grocer

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024