Νέες γεύσεις από την Heinz Black Label Soup

Τέσσερις νέες γεύσεις λανσάρει η Heinz στη βρετανική αγορά, διευρύνοντας το brand της Black Label soup.

Στόχος είναι η προσέλκυση νέων καταναλωτών, με νέες γεύσεις, συμπεριλαμβανομένων φακές σούπα με ινδικά μπαχαρικά και ζωμό βοδινού με πάπρικα.

Το λανσάρισμα των νέων ειδών σούπας υποστηρίζεται κατά τη διάρκεια του Σεπτέμβρη από μία καμπάνια £2 εκατ. με τηλεοπτικές διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, η ενέργεια αυτή έρχεται ένα μήνα μετά την επιστροφή της Heinz στις στεγνές σούπες, μετά από απουσία πέντε ετών. 

Οι πωλήσεις της εταιρείας στον τομέα της συσκευασμένης σούπας έχουν μειωθεί κατά 13%, στα £216 εκατ., σύμφωνα με στοιχεία του περασμένη Μάη, κάτι η εταιρεία αποδίδει στον ιδιαίτερα θερμό χειμώνα.  

ΠΗΓΗ: The Grocer

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα