powered by

Διαφήμιση:Οι τράπεζες ξανάρχονται

Σημαντική ανάκαμψη παρουσιάζει ο τομέας της επικοινωνίας το 2014 σε σχέση με το 2013, δήλωσε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα, Χρίστος Σαββίδης.

«Σύμφωνα με στοιχεία που εκδίδει η Nielsen (εταιρεία πληροφόρησης και μετρήσεων), τους πρώτους 8 μήνες του 2014, η διαφήμιση στη τηλεόραση σημείωσε αύξηση 35% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες το 2013»  ανέφερε ο κ. Σαββίδης. 

Αυξητική τάση παρουσιάζεται στο ραδιόφωνο και στα digital Μέσα, αντίθετα το print media (εφημερίδες, περιοδικά) παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, συμπλήρωσε ο κ. Σαββίδης. «Σίγουρα το πρόβλημα τους δεν ήταν η κρίση του 2013. Φαινόταν από χρόνια ότι υπήρχε μια κατηφορική πορεία για τα print media».  

Ο τραπεζικός τομέας και το λιανικό εμπόριο, είναι οι τομείς που παρουσίασαν ουσιαστική ανάκαμψη στο θέμα της επικοινωνίας το 2014, αναφέρουν στοιχεία της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα.  

 

Δειτε Επισης

Μπήκε με νόμο το πλαίσιο λειτουργίας εταιρειών διοίκησης οργανισμών συλλογικών επενδύσεων
Με €700 εκατ. αποθεματικό, ο ΟΑΥ βάζει τελεία στα περί κατάρρευσης του ΓεΣΥ-«Οικονομικά βιώσιμο μέχρι το 2032»
Το Cyprus Job & Career Festival φέρνει δώρα, ευκαιρίες και ένα ταξίδι που δεν πρέπει να χάσεις
11ο International Compliance Forum: Αναδείχθηκαν και αναλύθηκαν οι εξελίξεις στον τομέα της συμμόρφωσης (vid)
Cyprus Autodesk Forum 2025: Μετασχηματίζοντας το μέλλον-Η ψηφιακή επανάσταση στην αρχιτεκτονική και τις υποδομές(vid)
Το τρόπαιο και η μασκότ του FIBA Eurobasket 2025… προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο Λάρνακας
Ο Επίκουρος Καθηγητής του ΤΕΠΑΚ Δρ. Ηλίας Χατζηηλίας νέος Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας του SPGC
Cyprus Job & Career Festival 2025: Οι μεγαλύτεροι εργοδότες της Κύπρου στο κορυφαίο φεστιβάλ καριέρας
Ενισχύουν τη συνεργασία τους Αρχή Λιμένων Κύπρου και Ένωση Λιμένων Ελλάδος-Υπέγραψαν MoU
Foody και εργασία: Το μενού της επόμενης μέρας στο Cyprus Job & Career Festival