Διαφήμιση:Οι τράπεζες ξανάρχονται
09:48 - 10 Σεπτεμβρίου 2014
Σημαντική ανάκαμψη παρουσιάζει ο τομέας της επικοινωνίας το 2014 σε σχέση με το 2013, δήλωσε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα, Χρίστος Σαββίδης.
«Σύμφωνα με στοιχεία που εκδίδει η Nielsen (εταιρεία πληροφόρησης και μετρήσεων), τους πρώτους 8 μήνες του 2014, η διαφήμιση στη τηλεόραση σημείωσε αύξηση 35% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες το 2013» ανέφερε ο κ. Σαββίδης.
Αυξητική τάση παρουσιάζεται στο ραδιόφωνο και στα digital Μέσα, αντίθετα το print media (εφημερίδες, περιοδικά) παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, συμπλήρωσε ο κ. Σαββίδης. «Σίγουρα το πρόβλημα τους δεν ήταν η κρίση του 2013. Φαινόταν από χρόνια ότι υπήρχε μια κατηφορική πορεία για τα print media».
Ο τραπεζικός τομέας και το λιανικό εμπόριο, είναι οι τομείς που παρουσίασαν ουσιαστική ανάκαμψη στο θέμα της επικοινωνίας το 2014, αναφέρουν στοιχεία της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα.