powered by

Διαφήμιση:Οι τράπεζες ξανάρχονται

Σημαντική ανάκαμψη παρουσιάζει ο τομέας της επικοινωνίας το 2014 σε σχέση με το 2013, δήλωσε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα, Χρίστος Σαββίδης.

«Σύμφωνα με στοιχεία που εκδίδει η Nielsen (εταιρεία πληροφόρησης και μετρήσεων), τους πρώτους 8 μήνες του 2014, η διαφήμιση στη τηλεόραση σημείωσε αύξηση 35% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες το 2013»  ανέφερε ο κ. Σαββίδης. 

Αυξητική τάση παρουσιάζεται στο ραδιόφωνο και στα digital Μέσα, αντίθετα το print media (εφημερίδες, περιοδικά) παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, συμπλήρωσε ο κ. Σαββίδης. «Σίγουρα το πρόβλημα τους δεν ήταν η κρίση του 2013. Φαινόταν από χρόνια ότι υπήρχε μια κατηφορική πορεία για τα print media».  

Ο τραπεζικός τομέας και το λιανικό εμπόριο, είναι οι τομείς που παρουσίασαν ουσιαστική ανάκαμψη στο θέμα της επικοινωνίας το 2014, αναφέρουν στοιχεία της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα.  

 

Δειτε Επισης

Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών η αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Ειλημμένη πολιτική απόφαση»
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»