Διαφήμιση:Οι τράπεζες ξανάρχονται

Σημαντική ανάκαμψη παρουσιάζει ο τομέας της επικοινωνίας το 2014 σε σχέση με το 2013, δήλωσε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα, Χρίστος Σαββίδης.

«Σύμφωνα με στοιχεία που εκδίδει η Nielsen (εταιρεία πληροφόρησης και μετρήσεων), τους πρώτους 8 μήνες του 2014, η διαφήμιση στη τηλεόραση σημείωσε αύξηση 35% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες το 2013»  ανέφερε ο κ. Σαββίδης. 

Αυξητική τάση παρουσιάζεται στο ραδιόφωνο και στα digital Μέσα, αντίθετα το print media (εφημερίδες, περιοδικά) παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, συμπλήρωσε ο κ. Σαββίδης. «Σίγουρα το πρόβλημα τους δεν ήταν η κρίση του 2013. Φαινόταν από χρόνια ότι υπήρχε μια κατηφορική πορεία για τα print media».  

Ο τραπεζικός τομέας και το λιανικό εμπόριο, είναι οι τομείς που παρουσίασαν ουσιαστική ανάκαμψη στο θέμα της επικοινωνίας το 2014, αναφέρουν στοιχεία της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα.  

 

Δειτε Επισης

To Kυπριακό Κέντρο Διαιτησίας & Διαμεσολάβησης και οι εναλλακτικές μέθοδοι επίλυσης διαφορών στην Κύπρο
Κλειστό μέχρι 25 Σεπτεμβρίου λόγω αναβάθμισης το Tax For All
Πρόσκληση προς εμπειρογνώμονες για τον εθνικό διαγωνισμό δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024
Invest Cyprus: Ενισχύει τους οικονομικούς δεσμούς με την Ινδία-Στρατηγική επιχειρηματική συνεργασία
Συνεχείς οι δράσεις Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για χρηματοοικονομική επιμόρφωση του κοινού
City of Dreams Mediterranean: Εγκαινιάστηκε η ακαδημία τένις «Μάρκος Παγδατής»-Ένα ακόμα ορόσημο για το θέρετρο
Πώς οι κρίσιμες υποδομές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ΤΝ ως σύμμαχό τους
Η PwC Κύπρου τίμησε τους εκπαιδευομένους της που ξεχώρισαν στις εξετάσεις ACA
Τον Οκτώβριο η 3η ετήσια εκδήλωση του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για την Κύπρο
Πώς μια παλιά αποθήκη χαρουπιών μετατράπηκε σε κόμβο πολιτισμού στην καλλιτεχνική σκηνή της Λεμεσού