powered by

Διαφήμιση:Οι τράπεζες ξανάρχονται

Σημαντική ανάκαμψη παρουσιάζει ο τομέας της επικοινωνίας το 2014 σε σχέση με το 2013, δήλωσε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα, Χρίστος Σαββίδης.

«Σύμφωνα με στοιχεία που εκδίδει η Nielsen (εταιρεία πληροφόρησης και μετρήσεων), τους πρώτους 8 μήνες του 2014, η διαφήμιση στη τηλεόραση σημείωσε αύξηση 35% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες το 2013»  ανέφερε ο κ. Σαββίδης. 

Αυξητική τάση παρουσιάζεται στο ραδιόφωνο και στα digital Μέσα, αντίθετα το print media (εφημερίδες, περιοδικά) παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, συμπλήρωσε ο κ. Σαββίδης. «Σίγουρα το πρόβλημα τους δεν ήταν η κρίση του 2013. Φαινόταν από χρόνια ότι υπήρχε μια κατηφορική πορεία για τα print media».  

Ο τραπεζικός τομέας και το λιανικό εμπόριο, είναι οι τομείς που παρουσίασαν ουσιαστική ανάκαμψη στο θέμα της επικοινωνίας το 2014, αναφέρουν στοιχεία της διαφημιστικής εταιρείας Λήδρα.  

 

Δειτε Επισης

Hassle-Free Living: Η λύση της Cablenet που αλλάζει τους κανόνες στο real estate
Έρευνα για τον τομέα της έξυπνης ρομποτικής από το AUB-Επιχορήγηση €100.000 από ΙδΕΚ
Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους Κύπριους εκπαιδευτικούς σε προσυνεδριακή εσπερίδα στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Οι εργαζόμενοι πίσω από τη δράση: Όταν η κοινωνική ευθύνη γίνεται καθημερινή πράξη στην XM
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα στα Costa Coffee και προσφέρει 20% έκπτωση στους κατόχους AbleCard
Μ. Χατζημανώλη: Ψηφιακός μετασχηματισμός και περιβαλλοντική βιωσιμότητα οι μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία
Η ΜΟ.Κ.Α.Σ. και η δύναμη των συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα κατά του χρηματοοικονομικού εγκλήματος
Παραδοχή Αναστασιάδη: Εξετέθη με το επενδυτικό πρόγραμμα η Κύπρος-Τι ξεκαθαρίζει για δικηγορικό γραφείο και Σεϋχέλλες