Cytavision: Νέοι πελάτες, ανανεωμένα πακέτα και γκρίνια

Την ώρα που η Cytavision προβληματίζεται για τον τρόπο  με τον οποίο θα προβάλει καλύτερα τα ανανεωμένα πακέτα της, μπερδεμένη παρουσιάζεται στον κόσμο του ICT η συμφωνία με την LTV. Πάντως, η Cytavision έχει εξασφαλίσει κάπου 2 χιλιάδες νέους πελάτες ενώ επεξεργάζεται ήδη πλάνο δράσης για τους επόμενους μήνες.

Νέα πακέτα
Στους σχεδιασμούς της Cyta εντάσσεται δυναμικό, επικοινωνιακό πλάνο το οποίο θα προβάλει πολύ πιο αποτελεσματικά -σε σχέση με σήμερα- τα πακέτα της πλατφόρμας της Cytavision. Μάλιστα, στον ημικρατικό οργανισμό έχουν συγκεκριμένο σχεδιασμό ο οποίος υπαγορεύει ανακατανομή του περιεχομένου στα πακέτα που προσφέρει τους πελάτες της Cytavision. Σκοπός του οργανισμού να απλοποιήσει τις ονομασίες των πακέτων, να βελτιώσει τις τιμές της και να ενδυναμώσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό  τα κανάλια προς όφελος των συνδρομητών της.

Οι εξελίξεις σε αυτό το επίπεδο αναμένεται να «τρέξουν» πριν το τέλος του έτους και εντός των τελευταίων τεσσάρων μηνών του 2014, η Cytavision επιδιώκει να εξασφαλίσει κάπου 3 χιλιάδες πελάτες, οι οποίοι θα προστεθούν στους ήδη 2 χιλιάδες που κατέστησαν εντός συνδρομητές της πλατφόρμας το τελευταίο τρίμηνο.

Απόδοση της επένδυσης
Είναι όντως μεγάλη η οικονομική πτυχή της συμφωνίας LTV-Cyta (κάπου 3,5 εκ. ευρώ για κάθε ένα από τα δύο χρόνια που εντάσσονται στο deal), ωστόσο, στον οργανισμό ήδη μετρούν τα κέρδη από το deal αφού –μάλλον- απροσδόκητα κινείται η εξασφάλιση νέων πελατών. Μάλιστα, στη Cyta αισιοδοξούν πως εντός δύο ετών οι συνδρομητές στη Cytavision θα ξεπεράσουν τις 65 χιλιάδες.

Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί πως η σημερινή εικόνα υπαγορεύει και περαιτέρω ανάπτυξη του οικονομικού σκέλους για λογαριασμό της Cytavision από τους υφιστάμενους πελάτες της. Σκοπός βεβαίως να πεισθούν περισσότεροι πελάτες να αναβαθμίσουν τα πακέτα τους στο σημερινό Full Pack, αφού πρώτα κατανοήσουν πως το ενισχυμένο προϊόν της Cytavision είναι σαφώς μειωμένο –τιμολογιακά- σε σύγκριση με αυτό που κάποιος λάμβανε προηγουμένως μέσω LTV και Cyta ξεχωριστά.

Σε αυτό το πλαίσιο είναι που εντάσσονται και οι νέες διαφημίσεις καθώς άλλες προωθητικές ενέργεις που σχεδιάζει σε συνεργασία με τους διαφημιστές της η Cyta.

Δειτε Επισης

Επιτυχής η πρώτη άσκηση κυβερνοασφάλειας-Σημαντικό ορόσημο για την ενίσχυση της ετοιμότητας της Κύπρου
Πώς το ΑΙ αναβαθμίζει συνολικά το CRM και οι λύσεις που προσφέρει η Softone
ΓΔΕΕ: Άκυρο το πρόστιμο από Κομισιόν κατά της Google για το AdSense
Ψηφιακή μετάβαση και καινοτομία: Έννοιες συνυφασμένες με την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου
SignalGeneriX: Η πρώτη κυπριακή εταιρεία που διακρίνεται στα διεθνή βραβεία αριστείας τεχνολογίας στρατού 2024
Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η εμπειρία στο 4th Summer School For Female Leadership In The Digital Age-Ένα πρόγραμμα της Huawei (pics)
Το European Researchers’ Night επιστρέφει στην Κρατική Έκθεση στις 27 Σεπτεμβρίου
Cablenet: Φέρνει το γαλλικό πρωτάθλημα Ligue 1 ξανά στην οθόνη σας με νέα πενταετή συμφωνία
Google: Πώς γεννήθηκε η μηχανή αναζήτησης που άλλαξε τον κόσμο