Cytavision: Νέοι πελάτες, ανανεωμένα πακέτα και γκρίνια

Την ώρα που η Cytavision προβληματίζεται για τον τρόπο  με τον οποίο θα προβάλει καλύτερα τα ανανεωμένα πακέτα της, μπερδεμένη παρουσιάζεται στον κόσμο του ICT η συμφωνία με την LTV. Πάντως, η Cytavision έχει εξασφαλίσει κάπου 2 χιλιάδες νέους πελάτες ενώ επεξεργάζεται ήδη πλάνο δράσης για τους επόμενους μήνες.

Νέα πακέτα
Στους σχεδιασμούς της Cyta εντάσσεται δυναμικό, επικοινωνιακό πλάνο το οποίο θα προβάλει πολύ πιο αποτελεσματικά -σε σχέση με σήμερα- τα πακέτα της πλατφόρμας της Cytavision. Μάλιστα, στον ημικρατικό οργανισμό έχουν συγκεκριμένο σχεδιασμό ο οποίος υπαγορεύει ανακατανομή του περιεχομένου στα πακέτα που προσφέρει τους πελάτες της Cytavision. Σκοπός του οργανισμού να απλοποιήσει τις ονομασίες των πακέτων, να βελτιώσει τις τιμές της και να ενδυναμώσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό  τα κανάλια προς όφελος των συνδρομητών της.

Οι εξελίξεις σε αυτό το επίπεδο αναμένεται να «τρέξουν» πριν το τέλος του έτους και εντός των τελευταίων τεσσάρων μηνών του 2014, η Cytavision επιδιώκει να εξασφαλίσει κάπου 3 χιλιάδες πελάτες, οι οποίοι θα προστεθούν στους ήδη 2 χιλιάδες που κατέστησαν εντός συνδρομητές της πλατφόρμας το τελευταίο τρίμηνο.

Απόδοση της επένδυσης
Είναι όντως μεγάλη η οικονομική πτυχή της συμφωνίας LTV-Cyta (κάπου 3,5 εκ. ευρώ για κάθε ένα από τα δύο χρόνια που εντάσσονται στο deal), ωστόσο, στον οργανισμό ήδη μετρούν τα κέρδη από το deal αφού –μάλλον- απροσδόκητα κινείται η εξασφάλιση νέων πελατών. Μάλιστα, στη Cyta αισιοδοξούν πως εντός δύο ετών οι συνδρομητές στη Cytavision θα ξεπεράσουν τις 65 χιλιάδες.

Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί πως η σημερινή εικόνα υπαγορεύει και περαιτέρω ανάπτυξη του οικονομικού σκέλους για λογαριασμό της Cytavision από τους υφιστάμενους πελάτες της. Σκοπός βεβαίως να πεισθούν περισσότεροι πελάτες να αναβαθμίσουν τα πακέτα τους στο σημερινό Full Pack, αφού πρώτα κατανοήσουν πως το ενισχυμένο προϊόν της Cytavision είναι σαφώς μειωμένο –τιμολογιακά- σε σύγκριση με αυτό που κάποιος λάμβανε προηγουμένως μέσω LTV και Cyta ξεχωριστά.

Σε αυτό το πλαίσιο είναι που εντάσσονται και οι νέες διαφημίσεις καθώς άλλες προωθητικές ενέργεις που σχεδιάζει σε συνεργασία με τους διαφημιστές της η Cyta.

Δειτε Επισης

Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα