Cytavision: Νέοι πελάτες, ανανεωμένα πακέτα και γκρίνια

Την ώρα που η Cytavision προβληματίζεται για τον τρόπο  με τον οποίο θα προβάλει καλύτερα τα ανανεωμένα πακέτα της, μπερδεμένη παρουσιάζεται στον κόσμο του ICT η συμφωνία με την LTV. Πάντως, η Cytavision έχει εξασφαλίσει κάπου 2 χιλιάδες νέους πελάτες ενώ επεξεργάζεται ήδη πλάνο δράσης για τους επόμενους μήνες.

Νέα πακέτα
Στους σχεδιασμούς της Cyta εντάσσεται δυναμικό, επικοινωνιακό πλάνο το οποίο θα προβάλει πολύ πιο αποτελεσματικά -σε σχέση με σήμερα- τα πακέτα της πλατφόρμας της Cytavision. Μάλιστα, στον ημικρατικό οργανισμό έχουν συγκεκριμένο σχεδιασμό ο οποίος υπαγορεύει ανακατανομή του περιεχομένου στα πακέτα που προσφέρει τους πελάτες της Cytavision. Σκοπός του οργανισμού να απλοποιήσει τις ονομασίες των πακέτων, να βελτιώσει τις τιμές της και να ενδυναμώσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό  τα κανάλια προς όφελος των συνδρομητών της.

Οι εξελίξεις σε αυτό το επίπεδο αναμένεται να «τρέξουν» πριν το τέλος του έτους και εντός των τελευταίων τεσσάρων μηνών του 2014, η Cytavision επιδιώκει να εξασφαλίσει κάπου 3 χιλιάδες πελάτες, οι οποίοι θα προστεθούν στους ήδη 2 χιλιάδες που κατέστησαν εντός συνδρομητές της πλατφόρμας το τελευταίο τρίμηνο.

Απόδοση της επένδυσης
Είναι όντως μεγάλη η οικονομική πτυχή της συμφωνίας LTV-Cyta (κάπου 3,5 εκ. ευρώ για κάθε ένα από τα δύο χρόνια που εντάσσονται στο deal), ωστόσο, στον οργανισμό ήδη μετρούν τα κέρδη από το deal αφού –μάλλον- απροσδόκητα κινείται η εξασφάλιση νέων πελατών. Μάλιστα, στη Cyta αισιοδοξούν πως εντός δύο ετών οι συνδρομητές στη Cytavision θα ξεπεράσουν τις 65 χιλιάδες.

Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί πως η σημερινή εικόνα υπαγορεύει και περαιτέρω ανάπτυξη του οικονομικού σκέλους για λογαριασμό της Cytavision από τους υφιστάμενους πελάτες της. Σκοπός βεβαίως να πεισθούν περισσότεροι πελάτες να αναβαθμίσουν τα πακέτα τους στο σημερινό Full Pack, αφού πρώτα κατανοήσουν πως το ενισχυμένο προϊόν της Cytavision είναι σαφώς μειωμένο –τιμολογιακά- σε σύγκριση με αυτό που κάποιος λάμβανε προηγουμένως μέσω LTV και Cyta ξεχωριστά.

Σε αυτό το πλαίσιο είναι που εντάσσονται και οι νέες διαφημίσεις καθώς άλλες προωθητικές ενέργεις που σχεδιάζει σε συνεργασία με τους διαφημιστές της η Cyta.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης