Πώς θα γίνει το brand σας ανάρπαστο
09:27 - 08 Αυγούστου 2014

Ο διεθνούς φήμης «μάγος των brands», Jonathan Gabay, έρχεται στην Κύπρο ειδικά για να αναλύσει στο Brand Congress, που παρουσιάζει η Cyta στις 26 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, τα βήματα που ακολούθησαν κάποιες από τις δημοφιλέστερες μάρκες του πλανήτη, για να φτάσουν στα υψηλότερα επίπεδα επιτυχίας. Θέμα του συνεδρίου: «From the ashes of recession to the brand of success». Ο γκουρού των brands, μέσα από επιτυχημένα διεθνή case studies, έρχεται για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν το brand τους, να επανεμφανιστούν ισχυρότερες και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές από ποτέ.
Ο δωδεκάλογος της επιτυχίας
Ποια είναι, όμως, τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα εμπορικό σήμα να ξεχωρίζει; Ο Jonathan Gabay δίνει τα 12 βασικότερα, τα οποία και θα αναλύσει με παραδείγματα στο Brand Congress:
1. Συνέπεια σε ό,τι υπόσχεται.
2. Ικανότητα μετάδοσης των μηνυμάτων του.
3. Καλή τιμή.
4. Διακριτικότητα στις δράσεις του.
5. Αυθεντική ποιότητα.
6. Εμπειρία. Πρέπει να ικανοποιεί σε όλα τα στάδια, από την παραγωγή μέχρι το after sale.
7. Ειλικρίνεια.
8. Σκληρή δουλειά.
9. Πίστη.
10. Απλότητα.
11. Πειθώ.
12. Ανοιχτό μυαλό. Η επιχείρηση πρέπει να σκέφτεται πέρα και έξω από τα δεδομένα, με γνώμονα το ότι οι μεγαλύτερες μάχες διεξάγονται μέσα στο κεφάλι μας!
Ποιος είναι
Ο Jonathan Gabay βρίσκεται στην κορυφή των ειδικών συμβούλων σε θέματα branding ανά το παγκόσμιο, εξού και η ατζέντα του περιλαμβάνει καθημερινώς αναλύσεις και σχολιασμό σε ειδησεογραφικές εκπομπές διεθνούς φήμης ΜΜΕ όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Five και Bloomberg TV. Το πορτοφόλιό του είναι γεμάτο από επιτυχημένα projects στον τομέα του branding, αλλά και της ανανέωσης εμπορικών σημάτων, ενώ είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer.
Το Brand Congress
Tο Brand Congress έρχεται τον προσεχή Σεπτέμβριο για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν το brand τους, να επανεμφανιστούν ισχυρότερες και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές από ποτέ. Ο Jonathan Gabay, μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις, στοχεύει να δώσει τη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες για αναδόμηση του εμπορικού σήματος των εταιρειών. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις και στελέχη που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.
Επικοινωνία
Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Οργάνωση: ΙΜΗ. .Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com.