Ψάχνεται για συνεργασίες η Argosy

Μετά την απώλεια της διανομής των προϊόντων της Unilever η CTC Argosy, του ομίλυο Σιακόλα, ψάχνεται για νέες συνεργασίες τόσο με κυπριακά όσο και με διεθνή brands.

Στόχος είναι να «γεμίσει» ξανά τη γραμμή διανομής της εταιρείας και μάλιστα με επώνυμα προϊόντα. Και τα πλάνα της Argosy εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών και ανακατατάξεων που προκύπτουν στο κυπριακό εμπόριο, τόσο το λιανικό όσο και το χονδρικό.

Οι επόμενοι μήνες θα έχουν αρκετές ειδήσεις σε όλα τα επίπεδα, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η στήλη.  

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;