Ψάχνεται για συνεργασίες η Argosy

Μετά την απώλεια της διανομής των προϊόντων της Unilever η CTC Argosy, του ομίλυο Σιακόλα, ψάχνεται για νέες συνεργασίες τόσο με κυπριακά όσο και με διεθνή brands.

Στόχος είναι να «γεμίσει» ξανά τη γραμμή διανομής της εταιρείας και μάλιστα με επώνυμα προϊόντα. Και τα πλάνα της Argosy εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών και ανακατατάξεων που προκύπτουν στο κυπριακό εμπόριο, τόσο το λιανικό όσο και το χονδρικό.

Οι επόμενοι μήνες θα έχουν αρκετές ειδήσεις σε όλα τα επίπεδα, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η στήλη.  

Δειτε Επισης

ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος
Η καθηλωτική εμπειρία του Μιχάλη Αντωνίου που δεν περιγράφεται με λόγια (pics)
«Ο επαγγελματικός καθαρισμός στα καλύτερά του» και τα εύσημα από Χριστόδουλο Αγκαστινιώτη
Σε δείπνο με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών της διοίκησης της Eurobank ο Νίκος Χριστοδουλίδης
Ελληνική-Eurobank: Ποιο θα είναι το… σπίτι της ενοποιημένης τράπεζας;