Και online πωλήσεις δοκιμάζει η Volvo

Το νέο μοντέλο XC90 της Volvo Cars θα διατεθεί αρχικά μόνο on ine. Η ενέργεια αυτή έγκειται σε μια νέα προσπάθεια της εταιρείας για αναζωογόνηση της μάρκας της στη βρετανική αγορά.

Η Volvo σχεδιάζει να πωλήσει περιορισμένo αριθμό του μοντέλου αυτού online πριν από τη διάθεσή του στα καταστήματα της αντιπροσωπείας. Έχει σχεδιάσει 1.927 ξεχωριστά αυτοκίνητα, τα οποία ονόμασε «First Edition». Το ψηφιακό κατάστημα ανοίγει στις 3 Σεπτεμβρίου, σε 29 χώρες, ενώ η τιμή πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο αγγίζει τις £68.000.

Στόχος της εταιρείας είναι με την κίνηση αυτή να καταστήσει ευκολότερη τη διαδικασία αγορών μέσω διαδικτύου, ενώ σύμφωνα και με τον senior vice president of marketing, sales and customer service της εταιρείας Alain Visser, η Volvo ανανεώνει και την ιστοσελίδα της για να ανταποκρίνεται περισσότερο στις συγκεκριμένες ανάγκες.

Όπως τόνισε ο senior digital experience manager Erik Jivmark, μιλώντας στο Marketing Week, αυτό μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πωλήσεων της εταιρείας μέσω online. Εξάλλου, οι αναλυτές του κλάδου Frost & Sullivan εκτιμούν ότι το 5% του συνόλου των αυτοκινήτων, μέχρι το 2020 θα αγοραστεί με αυτόν τον τρόπο.


ΠΗΓΗ: marketingweek.co.uk

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024