Και online πωλήσεις δοκιμάζει η Volvo

Το νέο μοντέλο XC90 της Volvo Cars θα διατεθεί αρχικά μόνο on ine. Η ενέργεια αυτή έγκειται σε μια νέα προσπάθεια της εταιρείας για αναζωογόνηση της μάρκας της στη βρετανική αγορά.

Η Volvo σχεδιάζει να πωλήσει περιορισμένo αριθμό του μοντέλου αυτού online πριν από τη διάθεσή του στα καταστήματα της αντιπροσωπείας. Έχει σχεδιάσει 1.927 ξεχωριστά αυτοκίνητα, τα οποία ονόμασε «First Edition». Το ψηφιακό κατάστημα ανοίγει στις 3 Σεπτεμβρίου, σε 29 χώρες, ενώ η τιμή πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο αγγίζει τις £68.000.

Στόχος της εταιρείας είναι με την κίνηση αυτή να καταστήσει ευκολότερη τη διαδικασία αγορών μέσω διαδικτύου, ενώ σύμφωνα και με τον senior vice president of marketing, sales and customer service της εταιρείας Alain Visser, η Volvo ανανεώνει και την ιστοσελίδα της για να ανταποκρίνεται περισσότερο στις συγκεκριμένες ανάγκες.

Όπως τόνισε ο senior digital experience manager Erik Jivmark, μιλώντας στο Marketing Week, αυτό μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πωλήσεων της εταιρείας μέσω online. Εξάλλου, οι αναλυτές του κλάδου Frost & Sullivan εκτιμούν ότι το 5% του συνόλου των αυτοκινήτων, μέχρι το 2020 θα αγοραστεί με αυτόν τον τρόπο.


ΠΗΓΗ: marketingweek.co.uk

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα