Και online πωλήσεις δοκιμάζει η Volvo

Το νέο μοντέλο XC90 της Volvo Cars θα διατεθεί αρχικά μόνο on ine. Η ενέργεια αυτή έγκειται σε μια νέα προσπάθεια της εταιρείας για αναζωογόνηση της μάρκας της στη βρετανική αγορά.

Η Volvo σχεδιάζει να πωλήσει περιορισμένo αριθμό του μοντέλου αυτού online πριν από τη διάθεσή του στα καταστήματα της αντιπροσωπείας. Έχει σχεδιάσει 1.927 ξεχωριστά αυτοκίνητα, τα οποία ονόμασε «First Edition». Το ψηφιακό κατάστημα ανοίγει στις 3 Σεπτεμβρίου, σε 29 χώρες, ενώ η τιμή πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο αγγίζει τις £68.000.

Στόχος της εταιρείας είναι με την κίνηση αυτή να καταστήσει ευκολότερη τη διαδικασία αγορών μέσω διαδικτύου, ενώ σύμφωνα και με τον senior vice president of marketing, sales and customer service της εταιρείας Alain Visser, η Volvo ανανεώνει και την ιστοσελίδα της για να ανταποκρίνεται περισσότερο στις συγκεκριμένες ανάγκες.

Όπως τόνισε ο senior digital experience manager Erik Jivmark, μιλώντας στο Marketing Week, αυτό μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πωλήσεων της εταιρείας μέσω online. Εξάλλου, οι αναλυτές του κλάδου Frost & Sullivan εκτιμούν ότι το 5% του συνόλου των αυτοκινήτων, μέχρι το 2020 θα αγοραστεί με αυτόν τον τρόπο.


ΠΗΓΗ: marketingweek.co.uk

Δειτε Επισης

Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής