Παπαντωνίου: Πλάνο επέκτασης στη Λεμεσό

Οι ζυμώσεις στο λιανικό εμπόριο μετά την κατάρρευση Ορφανίδη, Σαρρή και Elomas συνεχίζονται. Η αλυσίδα Παπαντωνίου με βάση την Πάφο, όπου λειτουργεί τα τέσσερα από τα έξι καταστήματά της στην Κύπρο (άλλα δύο βρίσκονται σε Ύψωνα και Πισσούρι, της επαρχίας Λεμεσού) ψάχνει για χώρο που θα στεγάσει το νέο μαγαζί της.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews η αλυσίδα υπεραγορών σχεδιάζει την επέκτασή της στην αγορά και δη στη Λεμεσό, προκειμένου να επωφεληθεί των υπό διαμόρφωση συνθηκών στο κυπριακό εμπόριο.

Tην ώρα που οι αλυσίδες ΑλφαΜέγα και Metro έχουν ήδη εξασφαλίσει και λειτουργούν καινούργια καταστήματα, και που η ήδη εδραιωμένη Carrefour έχει υψηλά μερίδια αγοράς (πέραν του 15%) ο όμιλος υπεραγορών Παπαντωνίου κάνει πλάνα επέκτασης με νέο κατάστημα στη συμπρωτεύουσα.

Εξελίξεις θα πρέπει να αναμένονται εντός του 2014, αφού ήδη η αλυσίδα υπεραγορών Παπαντωνίου βρίσκεται σε επαφές με επιχειρήσεις που έχουν στην ιδιοκτησία τους καταστήματα που ενδιαφέρουν την αλυσίδα υπεραγορών.

Η αλυσίδα Παπαντωνίου
Η αλυσίδα υπεραγορών έκανε το πρώτο της βήμα στην κυπριακή αγορά με τη λειτουργία του πρώτου καταστήματός της στη Χλώρακα. Δέκα χρόνια αργότερα η εταιρεία άνοιξε τη μεγαλύτερη υπεραγορά της αλυσίδας στην πόλη της Πάφου, η οποία είναι συνολικού εμβαδού 8 χιλιάδων τ.μ. Το 2006 και το 2007 η αλυσίδα επεκτάθηκε με άλλα δύο καταστήματα σε Κάτω Πάφο και Πόλη Χρυσοχούς, ενώ σειρά πήραν τα δύο μαγαζιά σε Πισσούρι και Ύψωνα τα έτη 2009 και 2012 αντίστοιχα.

 

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών