Powered by

Facebook: Μπλοκάρει αναρτήσεις που «ψαρεύουν» κλικ

Μέτρα κατά αναρτήσεων με εντυπωσιακούς τίτλους, αλλά χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο παίρνει το Facebook.

Πρόκειται για μια προσπάθεια να προστατεύσει το χρονολόγιο των χρηστών του. Σύμφωνα με έρευνα του ίδιου του Facebook το 80% των χρηστών του θα προτιμούσαν να έχουν περισσότερες πληροφορίες πριν αποφασίσουν αν θέλουν να διαβάσουν ένα άρθρο.

Στο στόχαστρο, όπως ανακοίνωσε ο αναλυτής ερευνών Καλίντ Ελ-Αρίνι σε κείμενό του στο blog του Facebook, θα μπουν οι αναρτήσεις με τίτλους όπως «Δεν θα πιστέψετε τι έκανε...» ή «Δείτε το απίστευτο βίντεο...».

Για να διαπιστώνει αν μια ανάρτηση ανήκει στη συγκεκριμένη κατηγορία η εταιρεία ανέπτυξε δύο κριτήρια: 1. Ο πρώτος είναι ο χρόνος ανάγνωσης, καθώς αν οι χρήστες κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο και στη συνέχεια επιστρέφουν στο Facebook η ιστορία πιθανότατα δεν θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που δημιουργεί ο τίτλος της.
2. Ο δεύτερος είναι η «εμπλοκή». Αν δηλαδή, οι χρήστες επιλέγουν ένα link, αλλά δεν το σχολιάζουν, δεν το διαμοιράζουν ή δεν κάνουν like, τότε η ιστορία πιθανότατα έχει χαμηλή αξιοπιστία.

Παράλληλα θα δίνεται προτεραιότητα σε άρθρα που «ανεβαίνουν» ως σύνδεσμοι παρά ως φωτογραφίες.
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός