Facebook: Μπλοκάρει αναρτήσεις που «ψαρεύουν» κλικ
10:24 - 26 Αυγούστου 2014
Μέτρα κατά αναρτήσεων με εντυπωσιακούς τίτλους, αλλά χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο παίρνει το Facebook.
Πρόκειται για μια προσπάθεια να προστατεύσει το χρονολόγιο των χρηστών του. Σύμφωνα με έρευνα του ίδιου του Facebook το 80% των χρηστών του θα προτιμούσαν να έχουν περισσότερες πληροφορίες πριν αποφασίσουν αν θέλουν να διαβάσουν ένα άρθρο.
Στο στόχαστρο, όπως ανακοίνωσε ο αναλυτής ερευνών Καλίντ Ελ-Αρίνι σε κείμενό του στο blog του Facebook, θα μπουν οι αναρτήσεις με τίτλους όπως «Δεν θα πιστέψετε τι έκανε...» ή «Δείτε το απίστευτο βίντεο...».
Για να διαπιστώνει αν μια ανάρτηση ανήκει στη συγκεκριμένη κατηγορία η εταιρεία ανέπτυξε δύο κριτήρια: 1. Ο πρώτος είναι ο χρόνος ανάγνωσης, καθώς αν οι χρήστες κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο και στη συνέχεια επιστρέφουν στο Facebook η ιστορία πιθανότατα δεν θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που δημιουργεί ο τίτλος της.
2. Ο δεύτερος είναι η «εμπλοκή». Αν δηλαδή, οι χρήστες επιλέγουν ένα link, αλλά δεν το σχολιάζουν, δεν το διαμοιράζουν ή δεν κάνουν like, τότε η ιστορία πιθανότατα έχει χαμηλή αξιοπιστία.
Παράλληλα θα δίνεται προτεραιότητα σε άρθρα που «ανεβαίνουν» ως σύνδεσμοι παρά ως φωτογραφίες.
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr