Τρ. Κύπρου: Έκτακτα μέτρα για ευάλωτες ομάδες
13:21 - 26 Αυγούστου 2014
Έκτακτα μέτρα στήριξης οικονομικά ευάλωτων πελατών της εφαρμόζει η Τράπεζα Κύπρου, αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνεργοι, οι οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα και οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο Οργανισμός.
"Άνεργοι οι οποίοι διατηρούν στεγαστικό δάνειο με την Τράπεζα και η εκτίμηση της ιδιόκτητης κατοικίας τους δεν ξεπερνά τις €250.000, μπορούν να αιτηθούν περίοδο χάριτος διάρκειας 15 μηνών, μέχρι τις αρχές του 2016. Πιο συγκεκριμένα, οι άνεργοι, προσκομίζοντας τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία, μπορούν από σήμερα μέχρι και τις αρχές του 2016, να καταβάλλουν το συμβολικό ποσό των €10 μηνιαίως, αντί της κανονικής δόσης του δανείου. Σε περίπτωση που ο πελάτης της Τράπεζας παραμένει άνεργος, πέραν της πιο πάνω περιόδου, τότε η διευκόλυνση μπορεί να ανανεωθεί για ακόμα 12 μήνες, μέχρι το 2017" τονίζει η Τρ. Κύπρου.
Παράλληλα, τονίζεται ότι πελάτες οι οποίοι αποδεδειγμένα είχαν πάνω από 25% μείωση του οικογενειακού τους εισοδήματος, διατηρούν στεγαστικό δάνειο με την Τράπεζα και η εκτίμηση της ιδιόκτητης κατοικίας τους δεν ξεπερνά τις €250.000, μπορούν να αιτηθούν περίοδο χάριτος 15 μηνών καταβάλλοντας €30 μηνιαίως, αντί της κανονικής δόσης του δανείου. Με τη λήξη της περιόδου χάριτος, μπορεί να δοθεί διευκόλυνση για ακόμα 12 μήνες, στη διάρκεια των οποίων ο πελάτης θα πληρώνει μόνο τόκους.
Μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις με δάνεια επαγγελματικής στέγης, των οποίων η μείωση κύκλου εργασιών αποδεδειγμένα ανήλθε πέραν του 25%, σε σχέση με το 2012, και η εκτιμημένη αξία της επαγγελματικής στέγης δεν υπερβαίνει τις €250.000, μπορούν να αιτηθούν περίοδο χάριτος 15 μηνών στη διάρκεια της οποίας θα καταβάλλουν €30 μηνιαίως, αντί της κανονικής δόσης του δανείου. Με τη λήξη της περιόδου χάριτος, μπορεί να δοθεί διευκόλυνση για ακόμα 12 μήνες, στη διάρκεια των οποίων ο πελάτης θα πληρώνει μόνο τόκους.
Επιπρόσθετα των πιο πάνω έκτακτων σχεδίων η Τράπεζα προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις και όλοι οι πελάτες, δανειολήπτες της Τράπεζας οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καταβολή των δόσεών τους, προτρέπονται να επικοινωνήσουν με τον προσωπικό τους λειτουργό εξυπηρέτησης για να βρουν την κατάλληλη λύση έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους.