powered by

Υπ. Συγκοινωνιών: Προχωρούν τα κέντρα Τηλεξυπηρέτησης

Για το πώς προχωρεί η απόφαση της Κυβέρνησης για την εγκατάσταση και λειτουργία των Κέντρων Τηλεξυπηρέτησης, αναφέρεται το υπουργείο Συγκοινωνιών. Σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι:

1. Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών(Τ.Η.Υ) του ΥΣΕ σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης και Προσωπικού έχει αναλάβει  την υλοποίηση των αποφάσεων του Υπουργικού Συμβουλίου που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και στη βελτιστοποίηση του βαθμού και του τρόπου ανταπόκρισης των Δημοσίων Υπηρεσιών στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Για το σκοπό αυτό έχει ετοιμαστεί σχέδιο δράσης με συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να γίνουν με προτεραιότητα στα Τμήματα/Υπηρεσίες που εξυπηρετούν το κοινό.

2.    Έχουν εγκατασταθεί σε 16 Τμήματα, καθώς και σε όλα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, λογισμικά προγράμματα διαχείρισης κλήσεων, τα οποία θα συμβάλουν στον καλύτερο δυνατό χειρισμό των αναπάντητων κλήσεων. Παράλληλα, προγραμματίζεται η επέκταση της εγκατάστασης του εν λόγω λογισμικού συστήματος και σε άλλα Υπουργεία, Τμήματα και Υπηρεσίες, κατά προτεραιότητα σε αυτά που εξυπηρετούν το κοινό.

3.    Έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν Κέντρα Τηλεεξυπηρέτησης με προαπαντητικά μηνύματα στο Υπουργείο Οικονομικών(όλα τα Τμήματα/Υπηρεσίες που στεγάζονται στα νέα κυβερνητικά κτίρια) και στο Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης. Βρίσκονται δε, στο τελικό στάδιο της εγκατάστασης ανάλογων συστημάτων στο Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη και στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών. 

4.    Σε ότι αφορά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, έχει ολοκληρωθεί η δρομολόγηση των κλήσεων και η μεταφορά τους σε άλλο ΚΕΠ, στην περίπτωση που όλες οι γραμμές σε ένα ΚΕΠ είναι κατειλημμένες.

5.    Έχουν ετοιμαστεί οδηγίες για τη μεταβίβαση και μεταφορά κλήσεων σε όλα τα συστήματα που υπάρχουν στη Δημόσια Υπηρεσία, με στόχο την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που παρέχονται από τα τηλεφωνικά συστήματα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη μείωση των αναπάντητων κλήσεων.

6.     Το Τ.Η.Υ σε συνεργασία με την Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης προχωρούν στην εκπαίδευση των Υπεύθυνων Λειτουργών Τηλεεξυπηρέτησης με στόχο την καλύτερη δυνατή χρήση και αξιοποίηση των λογισμικών προγραμμάτων διαχείρισης κλήσεων.  

Δειτε Επισης

Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics)
Brain gain... Στο μικροσκόπιο της Βουλής τα φορολογικά κίνητρα για επαναπατρισμό ταλέντων
Pame Express: Επεκτείνεται προς Βουλή και Δικαστήρια η νέα διαδρομή από Ταμασσό προς Πανεπιστήμιο Κύπρου
Πόλυς Καλλής: Τι σημαίνει να είσαι διευθυντής ξενοδοχείου-Ένας στρατηγικός και πολυσύνθετος ρόλος
Η Κύπρος αναλαμβάνει τη φιλοξενία της Ευρωπαϊκής Ημέρας για τη Θάλασσα 2026
Το μήνυμα Νίκου Χριστοδουλίδη για την αξιολόγηση Fitch-«Συνεχίζουμε με σοβαρότητα…»
Ικανοποίηση Υπουργείου Οικονομικών για αξιολόγηση Fitch-Αναγνώριση της σταθερής δημοσιονομικής πορείας
Επιβεβαίωσε την αξιολόγηση της Κύπρου σε Α- με σταθερή προοπτική ο Fitch… Οι κύριοι παράγοντες στους οποίους βασίστηκε
Η Cablenet σε μια εκδήλωση αποκλειστικά για τους real estate επαγγελματίες
Αναβαθμίζεται το αλιευτικό καταφύγιο Κάτω Πύργου-Βελτιωτικά έργα για την ομαλή λειτουργία και τη διευκόλυνση σκαφών