Υπ. Συγκοινωνιών: Προχωρούν τα κέντρα Τηλεξυπηρέτησης

Για το πώς προχωρεί η απόφαση της Κυβέρνησης για την εγκατάσταση και λειτουργία των Κέντρων Τηλεξυπηρέτησης, αναφέρεται το υπουργείο Συγκοινωνιών. Σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι:

1. Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών(Τ.Η.Υ) του ΥΣΕ σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης και Προσωπικού έχει αναλάβει  την υλοποίηση των αποφάσεων του Υπουργικού Συμβουλίου που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και στη βελτιστοποίηση του βαθμού και του τρόπου ανταπόκρισης των Δημοσίων Υπηρεσιών στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Για το σκοπό αυτό έχει ετοιμαστεί σχέδιο δράσης με συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να γίνουν με προτεραιότητα στα Τμήματα/Υπηρεσίες που εξυπηρετούν το κοινό.

2.    Έχουν εγκατασταθεί σε 16 Τμήματα, καθώς και σε όλα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, λογισμικά προγράμματα διαχείρισης κλήσεων, τα οποία θα συμβάλουν στον καλύτερο δυνατό χειρισμό των αναπάντητων κλήσεων. Παράλληλα, προγραμματίζεται η επέκταση της εγκατάστασης του εν λόγω λογισμικού συστήματος και σε άλλα Υπουργεία, Τμήματα και Υπηρεσίες, κατά προτεραιότητα σε αυτά που εξυπηρετούν το κοινό.

3.    Έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν Κέντρα Τηλεεξυπηρέτησης με προαπαντητικά μηνύματα στο Υπουργείο Οικονομικών(όλα τα Τμήματα/Υπηρεσίες που στεγάζονται στα νέα κυβερνητικά κτίρια) και στο Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης. Βρίσκονται δε, στο τελικό στάδιο της εγκατάστασης ανάλογων συστημάτων στο Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη και στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών. 

4.    Σε ότι αφορά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, έχει ολοκληρωθεί η δρομολόγηση των κλήσεων και η μεταφορά τους σε άλλο ΚΕΠ, στην περίπτωση που όλες οι γραμμές σε ένα ΚΕΠ είναι κατειλημμένες.

5.    Έχουν ετοιμαστεί οδηγίες για τη μεταβίβαση και μεταφορά κλήσεων σε όλα τα συστήματα που υπάρχουν στη Δημόσια Υπηρεσία, με στόχο την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που παρέχονται από τα τηλεφωνικά συστήματα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη μείωση των αναπάντητων κλήσεων.

6.     Το Τ.Η.Υ σε συνεργασία με την Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης προχωρούν στην εκπαίδευση των Υπεύθυνων Λειτουργών Τηλεεξυπηρέτησης με στόχο την καλύτερη δυνατή χρήση και αξιοποίηση των λογισμικών προγραμμάτων διαχείρισης κλήσεων.  

Δειτε Επισης

Αλέξης Βαφεάδης: Ερευνώνται οι λόγοι για τη μεγάλη έλλειψη επαγγελματιών οδηγών
Ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου βράβευσε για δεύτερη χρονιά τους Νέους Επιχειρηματίες στην Κύπρο
8ος Εθνικός Διαγωνισμός Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024
Οικογένεια ενωμένη, επιχείρηση πετυχημένη-Το ανανεωμένο εργαστήριο
Τιμητική εκδήλωση του Ολυμπιονίκη Παύλου Κοντίδη στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Ο ρόλος του χρηματοπιστωτικού τομέα στην πράσινη μετάβαση
CBN Young Dragon Awards: Ανακοινώνονται τον Οκτώβριο οι τρεις φιναλίστ σε κάθε κατηγορία υποψηφιοτήτων
Μαθήματα ηγεσίας σε πολύπλοκες συνθήκες από Παπαλεξόπουλο και Ευγενίου
Στην προεδρία του Advisory Board του CIM-Cyprus Business School ο Μ. Καπιρής-Αντιπρόεδρος η Ν. Πηλείδου
Όλα έτοιμα για το άνοιγμα της PadelPro στη Λευκωσία-Open days στις 22 και 24 Σεπτεμβρίου