Αλλαγή εικόνας για την Birds Eye
09:28 - 19 Αυγούστου 2014
Με λογότυπο που αναδεικνύει ένα «καθαρό και ανεπτυγμένο στιλ» έχει ανανεώσει η Birds Eye την εικόνα της.
Η εταιρεία έχει μεταφέρει το λογότυπο στο κέντρο της συσκευασίας από το πλάι όπου βρισκόταν μέχρι σήμερα, σε μια προσπάθεια να λειτουργήσει εξίσου καλά και σε online περιβάλλοντα, όπως και στο ψηφιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να δώσει έμφαση στα ίδια τα κατεψυγμένα τρόφιμα, μιας και η συγκεκριμένη κατηγορία αντιμετωπίζει ήδη, μεγάλη εμπορική αστάθεια.
Μια νέα εικονογραφημένη έκδοση του χαρακτήρα «Captain Birds Eye» της μάρκας, θα κάνει επίσης, το ντεμπούτο της, εντός του μηνός.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι η εικόνα έχει διαμορφωθεί έχοντας υπόψη το εκκολαπτόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ήδη, έχει επισημανθεί ότι τα digital κι ιδιαίτερα τα social media και το ηλεκτρονικό εμπόριο, αποτελούν βασικούς τομείς επένδυσης για την καλύτερη προώθηση του brand ανάμεσα στους ενήλικες καταναλωτές.
Η γενική διευθύντρια marketing της Birds Eye Cheryl Calverley, τόνισε ότι η ανανεωμένη εικόνα έχει στόχο να φέρει «μεγαλύτερη ζεστασιά και προσωπικότητα» στο χαρτοφυλάκιο της μάρκας. Όπως είπε: «Η νέα συσκευασία αντανακλά το δημοφιλές προϊόν της καμπάνιας “The Food of Life”. Η ανανέωση αυτή θα βοηθήσει τα προϊόντα μας να ξεχωρίσουν στα ράφια των καταστημάτων».
Με την ενίσχυση £16 εκατ. ο ιδιοκτήτης του Iglo Group, προσπαθεί να καταστήσει το brand σε πρώτη επιλογή των καταναλωτών, ειδικά όταν πρόκειται για δείπνο.
ΠΗΓΗ: www.marketingweek.co.uk