Haagen-Dazs: Στροφή στα ποιοτικά υλικά

Εκστρατεία με επίκεντρο την ποιότητα στα συστατικά των παγωτών  Häagen-Dazs διενεργεί η εταιρεία General Mills. Αυτό γίνεται στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να αναθερμάνει την πίστη των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου για το συγκεκριμένο brand.

Δημιούργησε λοιπόν, μια σειρά μαυρόασπρες διαφημίσεις που απεικονίζουν δύο ζευγάρια. Στόχος είναι να αναδείξει ότι, όπως η πραγματική αγάπη που μοιράζονται μεταξύ τους, έτσι ακριβώς, τίποτα δεν είναι καλύτερο από τα πραγματικά συστατικά ενός παγωτού Häagen-Dazs. Αυτό τονίζει και στο σλόγκαν της: «Τίποτα δεν έχει καλύτερη γεύση από το πραγματικό».

Η εκστρατεία επικεντρώνεται σε outdoor και online διαφημίσεις. Στοχευμένη διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί και σε portals που αφορούν σε φαγητό και lifestyle.

Η διευθύντρια μάρκετινγκ της General Mills UK, Jennifer Jorgensen, τόνισε ότι η εκστρατεία θα διαφοροποιήσει το brand μέσω της «ποιότητας των συστατικών» του. Όλο αυτό σηματοδοτεί μια νέα κατεύθυνση για το παγωτό, μιας και το ενδιαφέρον στις διαφημίσεις τα τελευταία χρόνια έχει μεταπηδήσει στη μόδα και στις διασημότητες. Η General Mills θέλει μέσα από την καμπάνια της, να δώσει στους καταναλωτές το στίγμα της ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιεί, αφού πλέον και οι ίδιοι προτιμούν τα πιο υγιεινού τύπου φαγητά και εδέσματα.

 

Δειτε Επισης

Brain gain... Στο μικροσκόπιο της Βουλής τα φορολογικά κίνητρα για επαναπατρισμό ταλέντων
Πόλυς Καλλής: Τι σημαίνει να είσαι διευθυντής ξενοδοχείου-Ένας στρατηγικός και πολυσύνθετος ρόλος
Το μήνυμα Νίκου Χριστοδουλίδη για την αξιολόγηση Fitch-«Συνεχίζουμε με σοβαρότητα…»
Ικανοποίηση Υπουργείου Οικονομικών για αξιολόγηση Fitch-Αναγνώριση της σταθερής δημοσιονομικής πορείας
Επιβεβαίωσε την αξιολόγηση της Κύπρου σε Α- με σταθερή προοπτική ο Fitch… Οι κύριοι παράγοντες στους οποίους βασίστηκε
Αναβαθμίζεται το αλιευτικό καταφύγιο Κάτω Πύργου-Βελτιωτικά έργα για την ομαλή λειτουργία και τη διευκόλυνση σκαφών
Φάνος Λεβέντης: Διαφωνούν και οι εργαζόμενοι με τη νομοθετική ρύθμιση των tips-Δεν θα εξυπηρετήσει τίποτα
Φρέναραν οι εγγραφές σαλούν-Οι μάρκες που πρωταγωνιστούν στην αγορά αυτοκινήτων
Συνταξιοδοτικό: Καμπανάκι από Συμβούλιο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας-Οι επτά συστάσεις και η ανάγκη άμεσων μέτρων
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»