Haagen-Dazs: Στροφή στα ποιοτικά υλικά
12:36 - 14 Αυγούστου 2014
Εκστρατεία με επίκεντρο την ποιότητα στα συστατικά των παγωτών Häagen-Dazs διενεργεί η εταιρεία General Mills. Αυτό γίνεται στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να αναθερμάνει την πίστη των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου για το συγκεκριμένο brand.
Δημιούργησε λοιπόν, μια σειρά μαυρόασπρες διαφημίσεις που απεικονίζουν δύο ζευγάρια. Στόχος είναι να αναδείξει ότι, όπως η πραγματική αγάπη που μοιράζονται μεταξύ τους, έτσι ακριβώς, τίποτα δεν είναι καλύτερο από τα πραγματικά συστατικά ενός παγωτού Häagen-Dazs. Αυτό τονίζει και στο σλόγκαν της: «Τίποτα δεν έχει καλύτερη γεύση από το πραγματικό».
Η εκστρατεία επικεντρώνεται σε outdoor και online διαφημίσεις. Στοχευμένη διαφήμιση θα πραγματοποιηθεί και σε portals που αφορούν σε φαγητό και lifestyle.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ της General Mills UK, Jennifer Jorgensen, τόνισε ότι η εκστρατεία θα διαφοροποιήσει το brand μέσω της «ποιότητας των συστατικών» του. Όλο αυτό σηματοδοτεί μια νέα κατεύθυνση για το παγωτό, μιας και το ενδιαφέρον στις διαφημίσεις τα τελευταία χρόνια έχει μεταπηδήσει στη μόδα και στις διασημότητες. Η General Mills θέλει μέσα από την καμπάνια της, να δώσει στους καταναλωτές το στίγμα της ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιεί, αφού πλέον και οι ίδιοι προτιμούν τα πιο υγιεινού τύπου φαγητά και εδέσματα.