Ώθηση £10 εκ για τη Ferrero
10:15 - 12 Αυγούστου 2014
Στόχο να εξασφαλίσει 5% αύξηση στο μερίδιο αγοράς της μέχρι το 2019 έχει θέσει η εταιρεία Ferrero.
Ο γνωστός κατασκευαστής των γλυκών Ferrero Rocher, Nutella, Kinder και Tic Tac, προσπαθεί να προωθήσει ακόμα περισσότερο τα brands του σε αναδυόμενες αγορές, μετά τη φτωχή πορεία των πωλήσεων που είδε στη συνολική κατηγορία της ζαχαροπλαστικής. Προηγούμενες προσπάθειες απέδωσαν μια αύξηση του 22% από χρόνο σε χρόνο στις συνολικές πωλήσεις το 2013, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen κι ένα επιπρόσθετο 88% σε αυξημένες πωλήσεις. Οι πωλήσεις στην κατηγορία του λιανικού εμπορίου αυξήθηκαν 0,9% μέσα σε 12 εβδομάδες ως τις 20 Ιουλίου 2014.
Σύμφωνα με τον sales director της Ferrero Ηνωμένου Βασιλείου, Jason Sutherland, στόχος των προσεχών πωλήσεων είναι μεν η κεφαλαιοποίηση των brands στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αυξάνεται όμως, με ανάλογο ρυθμό και σε αναδυόμενες αγορές όπως, αυτή της Κίνας. Ελπίζει μάλιστα, να αποδώσει περίπου £650 εκατ. πωλήσεις από την περιοχή αυτή μέχρι το 2019, που ισοδυναμεί περίπου στο 5% της αγοράς.
Τον ερχόμενο Οκτώβρη θα τρέξει μια ανανεωμένη διαφημιστική καμπάνια για την Ferrero Rocher, αξίας £7 εκατ., η οποία θα εισαγάγει μια νέα γευστική πρόταση. Οι δραστηριότητες θα περιλαμβάνουν email, social media, δειγματοληψία και outdoor διαφημίσεις με την ελπίδα ότι το brand θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς του κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και έναντι μεγαλύτερων αντιπάλων του. Επιπρόσθετα, θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε νεαρότερους καταναλωτές που ψάχνουν καθημερινές απολαύσεις. Το 2006, η Ferrero λάνσαρε γλυκό με γεύση καρύδα, αλλά δεν είχε τόση απήχηση που να δικαιολογεί σημαντικές επενδύσεις.
Αλλού, η Ferrero έχει οριστεί να λανσάρει μια διαφημιστική καμπάνια £2,3 εκατ. για να προωθήσει τα Pink και Blue Kinder Eggs, τον Οκτώβριο. Όπως αναφέρει η εταιρεία, το brand θα λανσάρει το προϊόν ως «τη νούμερο ένα λιχουδιά που η μαμά επιλέγει για τα παιδιά της».
Για τα Tic Tacs θα λανσαριστεί μια εκστρατεία αξίας £1,7 εκατ. με σλόγκαν «Find a Fiver», η οποία θα υποστηρίζεται από συνεργάτες του προϊόντος όπως, Dorothy Perkins, Topman και Cineworld. Η Ferrero βλέπει το γλυκό αυτό ως ζωτικής σημασίας για τις προσπάθειες ώθησης των πωλήσεων μεταξύ των ενήλικων καταναλωτών, γιατί όπως ισχυρίζεται, έχουν ήδη, επικεντρωθεί αρκετά στο παιδί.
Τέλος, μια ξεχωριστή ώθηση δίνεται για τη Nutella, σε μια προσπάθεια να θεωρηθεί ως εναλλακτική πρόταση για πρωινό. Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο brand, τόσο όσο τα Special K, σ’ ότι αφορά στο media spend, το οποίο έχει συμβάλει £8,2 εκατ. σε μια κατηγορία που αυξήθηκε μόνο μισό εκατομμύριο το 2013.
ΠΗΓΗ: Marketing Week