Ώθηση £10 εκ για τη Ferrero

Στόχο να εξασφαλίσει 5% αύξηση στο μερίδιο αγοράς της μέχρι το 2019 έχει θέσει η εταιρεία Ferrero.

Ο γνωστός κατασκευαστής των γλυκών Ferrero Rocher, Nutella, Kinder και Tic Tac, προσπαθεί να προωθήσει ακόμα περισσότερο τα brands του σε αναδυόμενες αγορές, μετά τη φτωχή πορεία των πωλήσεων που είδε στη συνολική κατηγορία της ζαχαροπλαστικής. Προηγούμενες προσπάθειες απέδωσαν μια αύξηση του 22% από χρόνο σε χρόνο στις συνολικές πωλήσεις το 2013, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen κι ένα επιπρόσθετο 88% σε αυξημένες πωλήσεις. Οι πωλήσεις στην κατηγορία του λιανικού εμπορίου αυξήθηκαν 0,9% μέσα σε 12 εβδομάδες ως τις 20 Ιουλίου 2014.

Σύμφωνα με τον sales director της Ferrero Ηνωμένου Βασιλείου, Jason Sutherland, στόχος των προσεχών πωλήσεων είναι μεν η κεφαλαιοποίηση των brands στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αυξάνεται όμως, με ανάλογο ρυθμό και σε αναδυόμενες αγορές όπως, αυτή της Κίνας. Ελπίζει μάλιστα, να αποδώσει περίπου £650 εκατ. πωλήσεις από την περιοχή αυτή μέχρι το 2019, που ισοδυναμεί περίπου στο 5% της αγοράς.

Τον ερχόμενο Οκτώβρη θα τρέξει μια ανανεωμένη διαφημιστική καμπάνια για την Ferrero Rocher, αξίας £7 εκατ., η οποία θα εισαγάγει μια νέα γευστική πρόταση. Οι δραστηριότητες θα περιλαμβάνουν email, social media, δειγματοληψία και outdoor διαφημίσεις με την ελπίδα ότι το brand θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς του κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και έναντι μεγαλύτερων αντιπάλων του. Επιπρόσθετα, θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε νεαρότερους καταναλωτές που ψάχνουν καθημερινές απολαύσεις. Το 2006, η Ferrero λάνσαρε γλυκό με γεύση καρύδα, αλλά δεν είχε τόση απήχηση που να δικαιολογεί σημαντικές επενδύσεις.

Αλλού, η Ferrero έχει οριστεί να λανσάρει μια διαφημιστική καμπάνια £2,3 εκατ. για να προωθήσει τα Pink και Blue Kinder Eggs, τον Οκτώβριο. Όπως αναφέρει η εταιρεία, το brand θα λανσάρει το προϊόν ως «τη νούμερο ένα λιχουδιά που η μαμά επιλέγει για τα παιδιά της».

Για τα Tic Tacs θα λανσαριστεί μια εκστρατεία αξίας £1,7 εκατ. με σλόγκαν «Find a Fiver», η οποία θα υποστηρίζεται από συνεργάτες του προϊόντος όπως, Dorothy Perkins, Topman και Cineworld. Η Ferrero βλέπει το γλυκό αυτό ως ζωτικής σημασίας για τις προσπάθειες ώθησης των πωλήσεων μεταξύ των ενήλικων καταναλωτών, γιατί όπως ισχυρίζεται, έχουν ήδη,  επικεντρωθεί αρκετά στο παιδί.

Τέλος, μια ξεχωριστή ώθηση δίνεται για τη Nutella, σε μια προσπάθεια να θεωρηθεί ως εναλλακτική πρόταση για πρωινό. Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο brand, τόσο όσο τα Special K, σ’ ότι αφορά στο media spend, το οποίο έχει συμβάλει £8,2 εκατ. σε μια κατηγορία που αυξήθηκε μόνο μισό εκατομμύριο το 2013.
ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025