Jamie Oliver: Ψάχνει συνεργάτες
13:55 - 09 Ιουλίου 2014
Με στόχο να γίνει μια μεγάλη οικογένεια, η εταιρεία του σεφ Jamie Oliver αναζητεί brands με διεθνή παρουσία για συνεργασία ώστε να ενισχύσει την εταιρική της μάρκα. Η διεθνής εταιρεία περιλαμβάνει πολλαπλές συνεργασίες, συμπεριλαμβανομένου του Youtube Food Tube channel, βιβλία και περιοδικά, εστιατόρια και ιστοσελίδες.
Η εταιρεία του σεφ Jamie Oliver έχει σειρά πετυχημένων συνεργασιών, για παράδειγμα με την Sainsbury και πρόσφατα με την ασφαλιστική εταιρεία LV. Ωστόσο, η ομάδα αναζητεί κάποιες μακροχρόνιες συνεργασίες «για μια καλύτερη, βαθύτερη σχέση».
Ο Jamie Oliver υπέγραψε πρόσφατα μια συμφωνία τριετούς διάρκειας με την Bacardi για το Drinks Tube και «ήταν η πρώτη αυτού του είδους», όπως δήλωσε η επικεφαλής του διαφημιστικού τμήματος Lisa Tookey, μιλώντας στο Marketing Week. «Τώρα προσπαθούμε να κάνουμε τρεις ή τέσσερεις συνεργασίες».
Η κ. Tookey δήλωσε: «Ο καθένας θέλει ένα κομμάτι του Jamie επειδή καταλαβαίνουν την αξία που παίρνουν από αυτόν ως brand. Φιλτράρουμε τις προτάσεις για να βεβαιωθούμε ότι τυχόν συνεργασίες δεν θα είναι επιζήμιες για την μάρκα».«Φιλοσοφία της εταιρείας είναι να εμπνέουμε τους ανθρώπους να ζήσουν μια καλύτερη ζωή έχοντας άμεση επαφή με τα τρόφιμα».
Όσον αφορά τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας, η κ. Tookey ανέφερε ότι ενώ η μάρκα ενισχύθηκε από τα βιβλία και την τηλεόραση, το Youtube Food Tube channel έφερε κοντά στην εταιρεία κοινό πολύ διαφορετικό από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.
ΠΗΓΗ: Marketingweek