The Body Shop: Η νέα μορφή ενισχύει τα κέρδη

Η εταιρεία ομορφιάς, που ανήκει στη L'Oreal, είδε τα κέρδη της να ανέρχονται σε £57 εκ (χωρίς τους φόρους) για το έτος 2013 από £51,1 εκ. το 2012. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1% σε £ 435.7 εκ. Η Body Shop εισήγαγε τη νέα μορφή της το 2012, αποσκοπώντας να δώσει στα καταστήματα Body Shop ένα "φρέσκο και ζωντανό boutique look" και να προσφέρει χώρους για επιδείξεις προϊόντων. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Body Shop Jeremy Schwartz ανέφερε ότι η νέα μορφή οδήγησε σε βελτίωση των επιδόσεων και των πωλήσεων της εταιρείας. Σχεδιάζει μάλιστα να ενισχύσει τη μορφή των καταστημάτων, αφού ακούσει τις παρατηρήσεις των πελατών τους.

Ο  Schwartz ανέφερε ότι η στρατηγική «Δώστε Χαρά» η οποία δίνει τα χρήματα για την κατασκευή σχολείων σε χώρες όπως η Ινδία και το Νεπάλ, έδωσε ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ιδίως στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Η Body Shop έχει πλέον 292 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και 3.044 σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ έχει ανοίξει περισσότερα από 200 νέα καταστήματα το περασμένο έτος. Αυτή τη στιγμή, επικεντρώνεται κυρίως στην επέκταση των δραστηριοτήτων της Βραζιλίας.

Ο Schwartz ανέφερε ότι η εταιρεία στοχεύει στη δρομολόγηση πιο καινοτόμων προϊόντων το 2014 για να τονώσει την ανάπτυξη από την αναζήτηση "φυσικών συστατικών από τις τέσσερις γωνιές του πλανήτη". 

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025