M&S: Φταίει η ιστοσελίδα για την πτώση των πωλήσεων
12:39 - 08 Ιουλίου 2014
Η βρετανική εταιρεία Marks & Spencer ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των προϊόντων της (εκτός των τροφίμων) υποχώρησαν για 12ο συνεχόμενο τρίμηνο, λόγω της μετάβασης της εταιρείας σε μια νέα πλατφόρμα και σε νέα ιστοσελίδα.
Η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις των ενδυμάτων και υποδημάτων στα καταστήματα που λειτουργούν πάνω από ένα χρόνο μειώθηκαν κατά 1,5% σε 13 εβδομάδες έως τις 28 Ιουνίου. Αυτό συγκρίνεται με τις προβλέψεις των αναλυτών για πτώση κάτω των 1-2% και μια πτώση 0,6 % κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Η M&S προειδοποίησε τον Μάιο ότι η νέα ιστοσελίδα της, η οποία άρχισε τη λειτουργία της τον Φεβρουάριο, θα χρειαστεί ως και έξι μήνες για να επανέλθει στους αρχικούς της ρυθμούς. Η εταιρεία ανέφερε ότι αυτό είναι φυσιολογικό για τη βιομηχανία και αρνήθηκε υπήρχαν προβλήματα με το site.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του διαδικτυακού M&S μειώθηκαν κατά 8,1% για το πρώτο τρίμηνο. Οι επιχειρήσεις των τροφίμων M&S η οποία συμβάλλει πάνω από το ήμισυ των πωλήσεων του ομίλου, αλλά με μικρότερα κέρδη, έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, διανύοντας το 19ο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης.
ΠΗΓΗ: Reuters