Πως η Cyta απορροφά την LTV

Τίτλοι τέλους για την LTV, ως πλατφόρμα προβολής αθλητικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου πέφτουν τις επόμενες εβδομάδες. Στη Cytavision επεξεργάζονται το πλάνο απορρόφησης του περιεχομένου των καναλιών της LTV, ενώ η πλατφόρμα που δημιούργησε την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Κύπρο κάνει στροφή και μετατρέπεται σταδιακά σε μονάδα παραγωγής τηλεοπτικών μεταδόσεων.

Με τρία, νέα κανάλια η Cytavision θα προβάλλει το αθλητικό περιεχόμενο που εξασφάλισε μέσω συμφωνίας από την LTV και το οποίο περιλαμβάνει τους εντός έδρας αγώνες πρωταθλήματος του ΑΠΟΕΛ και της Ανόρθωσης καθώς και τα πρωταθλήματα Αγγλίας και Γερμανίας (Premier League και Bundesliga αντίστοιχα).

Η διαδικασία απορρόφησης του περιεχομένου τη LTV από τη Cytavision και η δημιουργία των καινούργιων καναλιών στην τηλεοπτική πλατφόρμα του ημικρατικού οργανισμού, εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός του Αυγούστου. Μάλιστα, η Cytavision σε μια προσπάθεια να κερδίσει χρόνο προανήγγειλε πως το πακέτο τη LTV τον Αύγουστο θα προβάλλεται χωρίς χρέωση στου συνδρομητές της.

Το κόστος των νέων καναλιών
Πάντως, στη Cyta πραγματοποιούν τις τελευταίες αλλαγές προκειμένου να διαμορφώσουν τα νέα πακέτα με το αναβαθμισμένο περιεχόμενο που θα παρέχουν από τον Σεπτέμβριο κι έπειτα, δηλαδή με τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν.

Μάλιστα, σε δημοσιογραφική διάσκεψη που παρατέθηκε σε συνεννόηση με το ΑΠΟΕΛ για επισημοποίηση της συνεργασίας των δύο πλευρών, από το στρατόπεδο της Cyta λέχθηκε πως τα νέα πακέτα θα είναι σαφώς φθηνότερα από το άθροισμα των υπηρεσιών της Cytavision και της LTV, που αποτελούσε μία από τις επιλογές των συνδρομητών.

To triple play της LTV
Πάντως, σειρά ερωτημάτων εγείρεται αναφορικά με το μέλλον της LTV που αφορούν τόσο στη φύση των εργασιών με τις οποίες θα ασχολείται από δω κι έπειτα όσο και με τις παραμέτρους της συμφωνίας με τη Cyta.

Για παράδειγμα δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί κατά πόσον η LTV θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις τηλεοπτικές παραγωγές αγώνων του ΑΠΟΕΛ και της Ανόρθωσης, τις οποίες μάλιστα για χρόνια απέδειξε πως μπορεί να κάνει ίσως καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στην Κύπρο. Εξάλλου, σε βάθος χρόνου θα αποδειχτεί και κατά πόσον η LTV έχει πλάνο για πώληση υπηρεσιών παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου και σε άλλες πλατφόρμες ή και κανάλια, από τη στιγμή που φεύγει από την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.

Παράλληλα, η LTV έχει για χρόνια κτίσει κοινό το οποίο παρακολουθεί ξένες (αμερικάνικες κυρίως) σειρές και ταινίες. Η συμφωνία με τη Cyta δεν προνοεί μεταβίβαση και αυτού του τηλεοπτικού περιεχομένου, οπότε έμπρακτα προκύπτει κενό έστω για το μικρό κοινό του ψυχαγωγικού περιεχομένου.

Την ίδια στιγμή περίπου 4 χιλιάδες συνδρομητές είναι πελάτες του πακέτου triple play που προσέφερε η LTV και θα πρέπει να ξεκαθαριστεί κατά πόσο αυτοί περιλαμβάνονται στο deal Cytavision-LTV.

 

Δειτε Επισης

Η Cosmos Business Systems υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση Data Center της CΥΤΑ
Επιτυχής η πρώτη άσκηση κυβερνοασφάλειας-Σημαντικό ορόσημο για την ενίσχυση της ετοιμότητας της Κύπρου
Πώς το ΑΙ αναβαθμίζει συνολικά το CRM και οι λύσεις που προσφέρει η Softone
ΓΔΕΕ: Άκυρο το πρόστιμο από Κομισιόν κατά της Google για το AdSense
Ψηφιακή μετάβαση και καινοτομία: Έννοιες συνυφασμένες με την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου
SignalGeneriX: Η πρώτη κυπριακή εταιρεία που διακρίνεται στα διεθνή βραβεία αριστείας τεχνολογίας στρατού 2024
Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η εμπειρία στο 4th Summer School For Female Leadership In The Digital Age-Ένα πρόγραμμα της Huawei (pics)
Το European Researchers’ Night επιστρέφει στην Κρατική Έκθεση στις 27 Σεπτεμβρίου
Cablenet: Φέρνει το γαλλικό πρωτάθλημα Ligue 1 ξανά στην οθόνη σας με νέα πενταετή συμφωνία