Tοyota Aygo: Εμπνευσμένο από τη νεανική κουλτούρα

Εμπνευσμένος από τη νεανική ιαπωνική κουλτούρα, η οποία ευνοεί δυνατές και χαρακτηριστικές μορφές και σχήματα, είναι ο σχεδιασμός του νέου Aygo.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Κύπρου, Ντικράν Ουζουνιάν ανέφερε στην κάμερα του ΙnBusinessNews ότι το νέο Aygo, είναι το αποτέλεσμα της αποφασιστικότητας του Akio Toyota, να κατασκευάζει καλύτερα αυτοκίνητα που είναι διασκεδαστικά να τα οδηγείς.

Ο Διευθυντής Μarketing της Toyota Κύπρου, Δημήτρης Μελανθίου είπε ότι το νέο μοντέλο, βασίζεται στα πλεονεκτήματα της 1ης  γενιάς Aygo, με τον ελκυστικό σχεδιασμό, την έμφαση στην οδηγική απόλαυση και τη συχνή ανανέωση της γκάμας των μοντέλων με μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση. 

Ενδιαφέρον προκαλεί, σύμφωνα με το κ. Μελανθίου, το γεγονός ότι περισσότερα από 10 μέρη του οχήματος μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν σε μικρό χρονικό διάστημα, με άλλα χρώματα και συνδυασμούς επιτρέποντας στους πελάτες να δημιουργήσουν το δικό τους Aygo.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών