Ποιμνιοτρόφοι: Περιμένετε την εξέταση του φακέλου

Η Παγκύπρια Οργάνωση Ποιμνιοτρόφων θεωρεί πως η τελευταία ανακοίνωση του Συνδέσμου Τυροκόμων αποδεικνύει την προτεραιότητα που θέτει η συγκεκριμένη ομάδα, που δεν είναι άλλη από την προώθηση των ιδιοτελών της συμφερόντων, έναντι της προσπάθειας εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος.

Σε ανακοίνωσή της, με αφορμή την απόφαση της Υπηρεσίας Έγκρισης Ιδιωτικών Εμπορικών σημάτων της ΕΕ, επί αιτήσεως Κύπριου αιτητή, ο οποίος συμπεριέλαβε στην αίτησή του και ποσοστά γάλακτος, αναφέρει πως “οι γαλακτοβιομήχανοι και μερικοί μεγαλοαγελοδοτρόφοι προσέτρεξαν, να αναδείξουν την υπόθεση ως μπούμερανγκ, για την διαδικασία έγκρισης του φακέλου του χαλουμιού ως ΠΟΠ”.

“Είναι πρόδηλη εξάλλου η εκμετάλλευση του χαλουμιού από την μικρή αυτή ομάδα με τα μεγάλα συμφέροντα, έναντι του δημοσίου συμφέροντος και θεωρούμε και την ανάδειξη του θέματος αυτού μέρος της γενικότερης τους προσπάθειάς τους για συνέχιση αυτής της εκμετάλλευσης. Είναι γνωστές οι υπερφίαλες και απονενοημένες ενέργειες της μικρής αυτής ομάδας προς καθυπόταξη του δημοσίου συμφέροντος, που είναι η κατοχύρωση του χαλουμιού ως ΠΟΠ, στα ιδιοτελή και ευτελή ιδιωτικά τους συμφέροντα”, σημειώνει.

Όπως προσθέτει “το έχουν αποδείξει άλλωστε και με την απόσυρσή του φακέλου όταν ήταν αιτητές, επικαλούμενοι τα ίδια φληναφήματα, για να δικαιολογήσουν την προτίμηση τους στα διεθνή ιδιωτικά εμπορικά σήματα, τα οποία καταθέτουν σωρηδόν και όχι στο χαλούμι του δημοσίου συμφέροντος”.

Η Παγκύπρια Οργάνωση Ποιμνιοτρόφων τους καλεί να ηρεμήσουν και να περιμένουν την εξέταση του Φακέλου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όχι να συνεχίζουν την υπόσκαψη της εθνικής  προσπάθειας.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών