Δώστε δύναμη στο brand σας
09:32 - 22 Ιουλίου 2014

Όλες οι μέθοδοι, οι διαδικασίες και τα μυστικά τους στο Brand Congress, που διοργανώνει η ΙΜΗ στις 26 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, με γενικό τίτλο: «From the ashes of recession to the brand of success».
Το branding είναι μία πολύπλοκη διαδικασία, που αφορά όλες τις επιχειρήσεις σε κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Κι αυτό γιατί οι περισσότερες, αν όχι όλες, έχουν κάνει λάθη που κόστισαν στην εικόνα και το προφίλ τους ή προσπαθούν να ξεχωρίσουν έναντι άλλων και να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους στην αγορά. Τα ερωτήματα κοινά για τις πλείστες εταιρείες, όπως και οι προβληματισμοί επιχειρηματιών και στελεχών που σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ζουν σε εποχές αγωνίας για το παρόν και το μέλλον των brands και της φήμης τους. Αναζητούν τρόπους για ισχυροποίηση της θέσης του brand τους στην αγορά, αναζωογόνησης και ανάκτησης της δύναμής του.
Αυτά και άλλα σχετικά θέματα θα συζητηθούν στο Brand Congress, που προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, δίνει τη δυνατότητα στην κάθε εταιρεία να βρει τους τρόπους με τους οποίους θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει τη rebranding στρατηγική της.
Παρουσιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις στη δημιουργική επιστήμη των διεργασιών του μυαλού, που καθορίζουν την επιλογή εμπορικών σημάτων (neurobranding), το συνέδριο θα εμπνεύσει πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές να γιορτάσουν την ανανεωμένη εμφάνιση του σπουδαιότερου από όλα εμπορικού σήματος, του δικού σας! O Brand Expert, Jonathan Gabay, μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις στοχεύει να δώσει τη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες για αναδόμηση του εμπορικού σήματος των εταιρειών. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν, την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.
Ο Jonathan Gabay αποκαλείται «μάγος των brands» και δεν είναι τυχαίο που τον εμπιστεύονται εταιρείες - κολοσσοί ανά το παγκόσμιο για το σχεδιασμό της στρατηγικής branding και rebranding, όπως: IBM, KPMG, Deutsche Bank, BBC, John Lewis, Microsoft και πολλές άλλες. Θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς αυθεντίες στο δημιουργικό branding, τη διαχείριση της φήμης εταιρειών, καθώς και τις δημόσιες σχέσεις. Είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer και σχολιαστής και αναλυτής σε διεθνή ΜΜΕ, όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Πέντε και Bloomberg TV. Επιπλέον, έχει συγγράψει συνολικά 14 βιβλία, τα οποία σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων σε χώρες όπου κυκλοφόρησαν.
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.
Επικοινωνία
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.