Customer Experience Management από τις ΑλφαΜέγα

Οι καταναλωτές για άλλη μια φορά κερδίζουν στις υπεραγορές ΑλφαΜέγα, όπως αναφέρει ανακοίνωση της αλυσίδας, η οποία εξηγεί ότι από τις 7 Ιουλίου τέθηκε σε εφαρμογή το καινοτομικό πρόγραμμα επικοινωνίας με τους καταναλωτές «Customer Experience Management».

Μέσα από το σύστημα Customer Experience Management κάθε πελάτης αποκτά τη δική του φωνή στην αλυσίδα ΑλφαΜέγα καθώς θα έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί την πιο πρόσφατη εμπειρία από την υπεραγορά που επισκέφθηκε.

Παράλληλα, οι υπεραγορές ΑλφαΜέγα, μέσω του προγράμματος, δίνουν σε όλους την ευκαιρία να κερδίσουν ψώνια αξίας 150 ευρώ με μια κλήρωση κάθε μήνα.

«Και επειδή πάντα οι πελάτες έχουν τον πρώτο λόγο, μπορούν να κρίνουν και να αξιολογήσουν την ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης ΑλφαΜέγα στο www.tellalphamega.com, βάζοντας τον αριθμό απόδειξης από την τελευταία τους επίσκεψη και απαντώντας σε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο» αναφέρει η αλυσίδα υπεραγορών.
 
Ο κ. Γιώργος Θεοδότου, Marketing Manager, δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθειά μας να δώσουμε δύναμη και λόγο στους πελάτες μας δεν σταματά ποτέ. Σήμερα, με το πρόγραμμα Customer Experience Management θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε την ικανοποίηση και να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους χιλιάδες φίλες και φίλους που μας εμπιστεύονται καθημερινά».

Δειτε Επισης

Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις