Customer Experience Management από τις ΑλφαΜέγα

Οι καταναλωτές για άλλη μια φορά κερδίζουν στις υπεραγορές ΑλφαΜέγα, όπως αναφέρει ανακοίνωση της αλυσίδας, η οποία εξηγεί ότι από τις 7 Ιουλίου τέθηκε σε εφαρμογή το καινοτομικό πρόγραμμα επικοινωνίας με τους καταναλωτές «Customer Experience Management».

Μέσα από το σύστημα Customer Experience Management κάθε πελάτης αποκτά τη δική του φωνή στην αλυσίδα ΑλφαΜέγα καθώς θα έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί την πιο πρόσφατη εμπειρία από την υπεραγορά που επισκέφθηκε.

Παράλληλα, οι υπεραγορές ΑλφαΜέγα, μέσω του προγράμματος, δίνουν σε όλους την ευκαιρία να κερδίσουν ψώνια αξίας 150 ευρώ με μια κλήρωση κάθε μήνα.

«Και επειδή πάντα οι πελάτες έχουν τον πρώτο λόγο, μπορούν να κρίνουν και να αξιολογήσουν την ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης ΑλφαΜέγα στο www.tellalphamega.com, βάζοντας τον αριθμό απόδειξης από την τελευταία τους επίσκεψη και απαντώντας σε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο» αναφέρει η αλυσίδα υπεραγορών.
 
Ο κ. Γιώργος Θεοδότου, Marketing Manager, δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθειά μας να δώσουμε δύναμη και λόγο στους πελάτες μας δεν σταματά ποτέ. Σήμερα, με το πρόγραμμα Customer Experience Management θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε την ικανοποίηση και να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους χιλιάδες φίλες και φίλους που μας εμπιστεύονται καθημερινά».

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών