AirAsia: Μπαίνει στην ιαπωνική αγορά

Οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν πολλά οικονομικά προβλήματα και οδηγούνται σε κλείσιμο ή οδηγούνται σε συγχωνεύσεις για να επιβιώσουν. Στην Ιαπωνία τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πολλοί επιχειρηματίες διψούν να μπουν στις αεροπορικές εταιρείες.

Ένα χρόνο μετά την ένταξη της στο χρηματιστήριο της Ιαπωνίας, η μαλαισιανή αεροπορική εταιρεία AirAsia σχεδιάζει μια δεύτερη επένδυση με τη βοήθεια τριών ιαπωνικών εταιρειών. 

 

Η εταιρεία Rakuten, η μεγαλύτερη διαδικτυακή επιχείρηση, ανακοίνωσε ότι θα αγοράσει 18% της νέας αεροπορικής εταιρείας που θα ξεκινήσει πτήσεις το καλοκαίρι του 2015. Η Rakuten ελέγχεται από τον Ιάπωνα δισεκατομμυριούχο Hiroshi Mikitani, ο οποίος ξόδεψε 900.000.000 δολάρια το Φεβρουάριο για να αποκτήσει την υπηρεσία μηνυμάτων Viber και κατέχει 100 εκατομμύρια δολάρια συμμετοχής στην Pinterest, μια ιστοσελίδα όπου οι άνθρωποι ποστάρουν φωτογραφίες. 

Η φαρμακευτική εταιρεία Noevir και η Alpen Group μια ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αθλητικών ειδών, ενδιαφέρονται επίσης επενδύσουν στο νέο φορέα. Η AirAsia σχεδιάζει να αντλήσει περίπου 7 δισ. γιέν ($ 69,000,000) για το νέο εγχείρημα.

H απόπειρα αυτή θα σηματοδοτήσει τη δεύτερη προσπάθεια  του Διευθύνοντα Συμβούλου της AirAsia, Tony Fernandes να εισέλθει στην ιαπωνική αγορά, τη μοναδική αγορά που του διέφυγε από την επιτυχημένη πορεία του στις αεροπορικές εταιρείες. Η  Κοινοπραξία AirAsia με την All Nippon Airways, που ονομάστηκε AirAsia Japan, διαλύθηκε πέρυσι, όταν η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία εξαγόρασε το 33 % των μετοχών Fernandes και μετονόμασε το φορέα Vanilla Air. Η συμμαχία ANA-AirAsia δεν δούλεψε ποτέ, δεδομένου των διαφορετικών φιλοσοφιών σχετικά με το πώς έπρεπε να προσεγγίσουν την ιαπωνική αγορά. 

ΠΗΓΗ: businessweek

 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις